دبیر نظام پیشنهادهای برق منطقه‌ای سمنان خبر داد
دبیر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شرکت برق منطقه‌ای سمنان از ایجاد تغییراتی در ساختار کارگروه‌های نظام پیشنهادهای صنعت برق این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 07 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، صبح امروز با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان و مدیران، کارکنان و پیشکسوتان شرکت برق منطقه‌ای سمنان از برترین‌های نظام پیشنهادهای این شرکت تجلیل به عمل آمد.

دبیر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شرکت برق منطقه‌ای سمنان در این مراسم، دریافت تندیس برنزین هفتمین جشنواره نظام پیشنهادها، کسب عنوان جداگانه مدیر و دبیر برتر کشوری در حوزه نظام پیشنهادها در کشور و در صنعت برق، کسب عنوان سرارزیاب ملی نظام پیشنهادها و کسب عنوان بالاترین سرانه پیشنهاد در بین شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور را از موفقیت‌های این شرکت در بخش نظام پیشنهادها در سال 95 و سال‌های قبل عنوان کرد.

یعقوب قلیچ‌لی گفت: راه‌یابی و کسب این موفقیت‌ها با حمایت‌های همه‌جانبه و مؤثر مدیریت شرکت برق منطقه‌ای سمنان، تلاش خستگی‌ناپذیر و مستمر دبیرخانه و کارگروه‌های تخصصی و مشارکت بالا و مناسب همکاران حاصل شده است.

وی با اشاره به ایجاد تغییراتی در ساختار کارگروه‌های نظام پیشنهادها اظهار کرد: به‌منظور افزایش کیفیت پیشنهادها، افزایش پیشنهادها، افزایش سرعت و دقت بررسی و بالا رفتن ضمانت اجرای پیشنهادها، تغییراتی در ساختار کارگروه‌ها ایجاد شده که امیدواریم در آینده شاهد رونق و شکوفایی هرچه بیشتر سیستم در این شرکت باشیم.

در ادامه این مراسم، در بخش پیشنهادهای برتر از مجید فخاریان و نسترن مولایی به‌طور مشترک به خاطر پیشنهاد «استفاده از نقشه‌های گوگل ارث به‌صورت آفلاین»، سیدحسین چهل تنی با پیشنهاد «الزام به استفاده از برج دومداره با آرایش عمودی فازها برای ترمینال تاورخطوط تک مداره» و حسین قدوسی به خاطر پیشنهاد «تأمین تغذیه داخلی نیروگاه از شبکه انتقال، شفاف‌سازی هزینه‌ها و کاهش تلفات» تقدیر شد.

در زمینه پیشنهاددهندگان برتر از قاسم بهمنی، حسین آخوندی، داود امیری‌زاده، حسن زمانی‌شهمیرزادی، احمد عامریان و علیرضا صادقی‌حقیقی به‌عنوان کارشناس برتر پیشنهادها تجلیل به عمل آمد.

همچنین معاونت منابع انسانی با بیشترین میزان اجرای پیشنهادها، دفتر روابط عمومی به دلیل بالاترین میزان سرانه پیشنهادها، دفتر حراست و امور محرمانه با داشتن بالاترین رشد سرانه و معاونت طرح و توسعه به دلیل بالاترین نرخ مشارکت مورد تشویق قرار گرفتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار