رئیس صنعت، معدن و تجارت سمنان خبر داد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت 424 میلیارد تومان تسهیلات در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴ 07 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان سمنان، بهروز اسودی در پنجاه و هفتمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: تاکنون 424 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 772 واحد تولیدی استان سمنان پرداخت‌ شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 191 واحد مربوط به بخش صنعت و 581 واحد مربوط به بخش کشاورزی است، تصریح کرد: سهم صنعت در تسهیلات رونق تولید 323 میلیارد تومان و سهم کشاورزی 101 میلیارد تومان است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بانک‌های عامل استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید بیان کرد: بانک ملی با 112 میلیارد تومان و بانک صنعت و معدن با 65 میلیارد تومان بیشترین پرداختی را در بین بانک‌های استان داشته‌اند.

اسودی همچنین از بررسی مشکلات پنج واحد تولیدی استان سمنان در این نشست خبر داد و گفت: در این جلسه مشکلات بانکی، مالیات، تأمین اجتماعی، آب و برق این واحدها بررسی و در راستای رفع موانع پیش رو تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: تاکنون مشکلات 368 واحد تولیدی استان سمنان بررسی شد و به‌منظور رفع موانع تولید در این واحدها، 887 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان تحلیل فراوانی مصوبات کارگروه اضافه کرد: از 887 مصوبه قبلی طی 56 جلسه از کارگروه، 425 مورد مربوط به امور بانکی، 154 مورد مربوط به امور زیربنایی، 118 مورد مربوط به امور مالیاتی و 89 مورد مربوط به تأمین اجتماعی و بقیه سایر است.

اسودیبا اشاره به گزارش کمیته پایش تسهیلات رونق تولید خاطرنشان کرد: از مجموع 191 واحد تولیدی صنعتی دریافت‌کننده تسهیلات، بر 87 درصد نظارت کامل صورت گرفته و با پرداخت تسهیلات به این تعداد واحد تاکنون یک‌هزار و 163 فرصت شغلی جدید در بخش صنعت استان ایجاد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار