نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس:
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس گفت: مبارزه با فساد برنامه اصلی نامزدهای ریاست جمهوری باشد و کسی که همین یک وعده را عملیاتی کند، برای دوران دولتش کافی است.
کد خبر: ۴۲۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷ 14 May 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از دفتر نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، سیدحسن حسینی‌شاهرودی در آیین گرامیداشت یاد و خاطر شهدای شهر کلاته‌خیج شاهرود به میزبانی حسینیه اعظم این شهر، درباره ویژگی‌های رئیس‌جمهور موفق بیان داشت: امروز ما رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که انقلابی باشد و جهادگونه عمل کند؛ امروز کسی را می‌خواهیم که حرف و عملش یکی باشد و برای مستضعفان و مردم بمیرد و دستش را به سمت دشمن دراز نکند.

وی با تأکید بر اینکه باید برای موفقیت به جوانانی که حماسه دفاع مقدس را آفریدند، تکیه کرد و افزود: ملت ایران اسلامی طی ۳۸ سال گذشته نگذاشتند آمریکا برای رسیدن به اهدافش در ایران قدمی از قدم بردارد؛ چراکه دشمنان از جوانان ما می‌ترسند و این بعید است که از ترس سایه جنگ بر کشور تسلیم شویم و دست‌هایمان را بالا برده و تن به ذلت دهیم امروز عزت و شرف ما در گروه حضور مردمی است که سال‌ها ایستادند و ایستادگی خواهند کرد.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس دهم با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب حضور مردم در انتخابات را اصل اساسی دانستند و حجت را برای بر همه کامل کردند، افزود: باید کسانی را انتخاب کرد که ویژگی‌هایی مانند توانمندی، تفکر انقلابی، مدیریت جهادی، خستگی‌ناپذیری، دلسوزی و مبارزه جدی و عملی با فساد داشته باشند.

حسینی‌شاهرودی مبارزه با فساد را دارای اهمیتی بالا دانست و با بیان اینکه اگر این پدیده ریشه‌کن شود، خیلی از مشکلات کشور در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی رفع خواهد شد، تصریح کرد: باید مبارزه عمیق و اساسی با فساد داشت؛ پس امیدواریم دولت آینده را دولتی انقلابی، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر ببینیم.

وی در ادامه و ضمن اشاره به رشد و تعالی نظام با حضور گسترده مردم بیان داشت: امروز هر چه رشد و تعالی در نظام اسلامی مشاهده می‌شود، بسته به خون شهدا و مجاهدت‌های ایثارگران است؛ اما متأسفانه امروز در جریان انتخابات شاهد جریاناتی هستیم که می‌خواهند ارزش‌ها، اعتقادات اسلامی و باورهای ما را لگدمال کرده و زیر سؤال ببرد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: همگی ما منتظران ظهور هستیم و منتظر واقعی کسی است که آماده باشد تا امام عصر (عج) ظهور کنند و ما در رکابش باشیم؛ امروز اگر دنبال نام و نان باشیم یا در خانه‌هایمان بنشینیم تا ایشان بیایند و دنیا را نجات دهند، منتظر واقعی و یک انقلابی نخواهیم بود.

حسینی‌شاهرودی همچنین بخش دیگری از سخنان خود را به مقوله سند ۲۰۳۰ اختصاص داد و گفت: مردم شهرستان شاهرود در بیانیه‌های متعدد انزجار خود را از سند ۲۰۳۰ اعلام داشتند؛ باید به این مردم افتخار کرد که این‌چنین به موضوعات کشوری واکنش نشان داده و احساس مسؤولیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار