عضو مجمع نمایندگان سمنان:
عضو مجمع نمایندگان استان سمنان گفت: حضور مردم در انتخابات بسیار جدی، بانشاط، با شور و شعور بود و مردم انقلاب، نظام و کشور را بیمه کردند.
کد خبر: ۴۲۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰ 21 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از دفتر نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، سید حسن حسینی‌شاهرودی با اشاره به حضور مردم استان سمنان در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا اظهار کرد: استقبال مردم از انتخابات بسیار عالی بود و همان‌طور که در انتخابات گذشته مردم در صحنه حضور داشتند، در این انتخابات نیز بسیار جدی، بانشاط، با شور و شعور حضور یافتند.

وی با بیان اینکه همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند برنده انتخابات ملت هستند، تصریح کرد: مردم با حداکثر ظرفیت در میدان حضور پیدا کرده‌اند که جای تقدیر ویژه دارد؛ چراکه آن‌ها در موقعیت‌های حساس حضور پیدا کرده و انقلاب اسلامی، نظام و کشور را بیمه می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنچه در تمام شعب مشاهده کردیم، مشارکت بسیار بالای مردم بود؛ به‌طوری‌که در غالب شعب اخذ رأی صف‌های طویلی کشیده شده بود و مردم در صف‌های رأی‌گیری حضور داشتند.

حسینی‌شاهرودی همچنین درباره حضور مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در هر دو انتخابات حضور بسیار خوبی رقم خورده و شاید بتوان گفت که انتخابات شوراها نیز با اینکه محلی است و بعضاً جنبه قومی و طایفه‌ای پیدا می‌کند؛ اما باعث می‌شود که شور و حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد و هر دو انتخابات مکمل یکدیگر هستند؛ از این‌ جهت، نمی‌توان آسیبی را متوجه همزمانی دو انتخابات کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار