نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس:
نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر در مجلس، گفت: سیستم اداری ایران و استان سمنان برای سرمایه گذاری و در نتیجه اشتغال بسیار کُند و غیرقابل قبول عمل می کند لذا باید شرایط را تغییر داد.
کد خبر: ۴۳۱۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ 27 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد همتی در شورای همفکری بخش خصوصی و دولت سمنان که ظهر شنبه در استانداری تشکیل جلسه داد، ضمن تاکید بر اینکه امروز تسهیل روند اعطای مجوزها می تواند به سرمایه گذاری بیشتر در استان کمک کند، تاکید داشت: بروکراسی ما امروز کُند است و بخشی از این امر به قوانین دست و پا گیر باز می گردد که رسالت مجلس است تا آنها را تغییر دهد و در این باره البته اقدامات خوبی صورت گرفته که امیدواریم در سال جاری تقویت نیز شود.

وی با بیان اینکه اما بخش اعظم کار در دستان دولت است، گفت:امروزاز دولت دوازدهم خواهش می کنیم موضوع بروکراسی پیچیده و نظام کند اداری را تقویت کنند تا از این شرایط خارج شویم.

عضو خانه ملت گفت: اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید تاکیدات رهبر معظم انقلاب هستند اما با این روند کند اداری اعطای مجوزها قطعا جذب سرمایه گذار دشوار تر از گذشته است لیکن باید فکری در این رابطه کرد.

همتی با بیان اینکه در صورت تغییر در این روند می توانیم افزایش سرمایه گذاری را در سمنان شاهد باشیم، گفت: ما از استانداری سمنان نیز می خواهیم همچون سابق به مقوله اختیارات شهرستان ها نگاه ویژه ای داشته باشند از سوی دیگر باید تاکید داشت که مدیران و مجریان قانون باید هم سوی دولت باشند و در دولت دوازدهم باید چه برای وزرا و چه مدیران میانی تغییراتی ایجاد شود تا روند کار اداری تسریع شود.

وی افزود: تسریع در روند بروکراسی به دولت الکترونیک و رضایتمندی مردم و سرمایه گذاران نیز کمک شایانی خواهد کرد.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه، گفت: یکی از معضلاتی که امروز سرمایه گذاران به ما نمایندگان خانه ملت عنوان می کنند همین بروکراسی پیچیده اخذ مجوزها است که درنهایت باعث پشیمانی خیلی از این سرمایه گذاران می شود لیکن نباید این مزیت ها را از استان بیرون کرد یا به راحتی از دست داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار