معاون آموزش فنی و حرفه‌ای سمنان خبر داد
معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان از انعقاد تفاهم‌نامه‌های ملی بین فنی و حرفه‌ای این استان و نهادهای مختلف در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۳۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 28 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان، نخستین گردهمایی رؤسای مراکز و ادارات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در سال 96 با هدف تبیین برنامه‌ها و رویکردهای آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در راستای تولید و اشتغال در شهرستان سمنان برگزار شد.

سیدحسین شاهچراغ، معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در این نشست ضمن ارائه برنامه‌ها و رویکردهای این معاونت در استان، به بیان چالش‌های موجود در ارائه آموزش‌های مهارتی پرداخت.

وی انعقاد تفاهم‌نامه‌های ملی با نهادهای مختلف را ازجمله برنامه‌های اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان در سال جاری بیان کرد و افزود: بخش عمده‌ای از این تفاهم‌نامه‌ها از طریق ویدئوکنفرانس در استان‌ها و با حضور مسؤولان و مقامات نهادهای مربوطه منعقد می‌شود که همگی آن‌ها پس از بررسی‌های لازم در استان به اجرا درخواهد آمد.

محمود فیض، معاون اداری پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان نیز در این جلسه با بیان برنامه‌های این معاونت در سال جاری، بر لزوم صرفه‌جویی در منابع و توجه بیشتر به منابع انسانی تأکید کرد.

وی همچنین خواستار تعامل و همکاری مربیان و کارکنان در انجام امور جاری مرکز شد و افزود: با توجه به محدودیت‌های منابع، باید با تکیه بر روحیه همدلی و تعاون، امور مراکز را پیش برده و وظایف قانونی خود را نیز به نحو احسن به انجام برسانیم.

طرح برنامه‌های مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان، حوزه سنجش و ارزشیابی مهارت و واحدهای مختلف روابط عمومی، امور حقوقی، ارزیابی عملکرد، فناوری اطلاعات و دفتر فنی از دیگر مباحث این نشست به شمار می‌آید.

در این گردهمایی، سند برنامه‌های اجرایی آموزشی مراکز در سال 96 بین مدیرکل و رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان مبادله شد که بر این اساس، مراکز آموزشی می‌توانند برنامه‌ریزی لازم برای اجرایی کردن تعهدات مندرج در سند مذکور را آغاز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار