مدیرکل حفظ آثار استان سمنان:
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان گفت: تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل بهزیستی استان سمنان در راستای گسترش و نشر فرهنگ دفاع مقدس به امضا می‌رسد.
کد خبر: ۴۳۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 30 May 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، محمدحسین سلامی در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان سمنان، کارکنان بهزیستی را افرادی پرتلاش، زحمت‌کش و کار آنها را پراسترس دانست و اظهار کرد: خدمت مخلصانه به جامعه هدف سازمان بهزیستی در درگاه خداوند از ارزش و مقامی بالا برخوردار است.

وی یکی از راه‌های انتقال و حفظ فرهنگ دفاع مقدس در سازمان بهزیستی را استفاده از ظرفیت‌های مراکز غیردولتی و به‌خصوص مهدهای کودک دانست و گفت: در آینده نزدیک تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل بهزیستی استان سمنان در خصوص گسترش و نشر فرهنگ دفاع مقدس به امضا می‌رسد.

علی‌رضا ایزدپور، مدیرکل بهزیستی استان سمنان نیز ضمن تبریک فرارسیدن سوم خردادماه و سالروز آزادسازی خرمشهر، به ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده در خصوص حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: در بهزیستی استان سمنان، تمام تلاش خود را در طول سال برای گسترش و نشر فرهنگ دفاع مقدس انجام داده و سعی می‌کنیم در اکثر برنامه‌ها از این ظرفیت مهم استفاده کنیم.

برچسب ها: دفاع مقدس ، آثار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار