فرماندار سرخه:
فرماندار سرخه گفت: ۷۰۰سرخه ای در آئین راهپیمایی اربعین سال گذشته حضور داشتند که در سال جاری با توجه به برنامه ریزی مدون شاهد افزایش این میزان خواهیم بود.
کد خبر: ۴۳۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 30 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی مویدی زاده ظهر سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی اربعین حسینی(ع) سرخه در فرمانداری این شهرستان ضمن اشاره به استقبال خوب مردم این شهرستان از مراسم راهپیمایی اربعین حسینی ابراز داشت: با توجه به پتانسیل شهرستان و همچنین هماهنگی با واحدهای فعال و همراهی و مشارکت مردمی می توان گفت در این زمینه طی سال جاری عملکرد بسیار مطلوبی داشته ایم.

وی افزود: امروزه با هماهنگی های صورت گرفته و به برکت خون سیدالشهدا(ع) اربعین حسینی به یک همایش میلیونی جهانی تبدیل شده و بهترین فرصت ممکن برای تبیین نهضت حسینی و تشریح قیام امام حسین(ع) است.

فرماندار سرخهگفت: تقویت و حضور پرشور در پیاده روی اربعین حسینی(ع) همواره از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که امروزه این همایش میلیونی به یک فرهنگ جهانی شیعه تبدیل شده و علاوه بر دستاوردهای جهانی و بازتاب های بین المللی این مقوله در سطح جهان می تواند بهترین زمان و مکان برای نشر تعالیم اسلامی و مبانی نهضت حسینی(ع) برای دوستداران آن حضرت محسوب شود.

مویدی زاده بیان کرد: هماهنگی تمامی دستگاه های مسئول و استفاده از حضور و مشارکت حداکثری مردم دو اهرم مهم در برگزاری این همایش میلیونی پرشور تر از همیشه است.

منبع: مهر
برچسب ها: اربعین ، راهپیمایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار