معاون برق منطقه‌اي سمنان خبرداد:
معاون طرح و توسعه شركت برق منطقه ‌ اي سمنان از اتمام عمليات تست و راه‌اندازي پست 63.20 كيلوولت شهيد احمدي این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۳۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 03 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، مجيد وفايي،با اعلام این خبر اظهار کرد: پست63.20كيلوولت شهيد احمدي در شهرك صنعتي گرمسار احداث و راه‌اندازی شده است.

معاون طرح و توسعه شركت برق منطقهاي سمنان با اشاره به روند عمليات اجرايي این پروژه افزود: پس از انجام مراحل عمليات ساختماني و تامين تجهيزات پروژه پست63.20كيلوولت شهرك صنعتي گرمسار، در حال حاضر عمليات نصب، تست و راه‌اندازي پروژه پايان پذيرفته و در آينده نزديك شاهد برقراري آزمايشي این پست63.20كيلوولت در شهرك صنعتي گرمسار خواهيم بود .

وي با اشاره به اعتبارات هزینه شده برای این پروژه عمرانی-صنعتی گفت: اعتباری بالغ بر۱۳۰ميليارد ريال برای راه‌اندازی و نصب این پست هزینه شده است.

وفايي با اشاره به اهداف و ضرورت‌های احداث این پست جدید تصریح کرد: ايجاد ظرفيت جديد برق‌رساني به متقاضيان جديد صنعتي و مشتركين درخواست كننده براي افزايش ديماند، افزايش قابليت اطمينان شبكه در راستاي تامين برق مطمئن و پايدار، بهبود پارامترهاي كيفي برق به مشتركين صنعتي و... از مهمترين اهداف اجرايي اين پروژه در غرب استان سمنان است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: پروژه ، برق منطقه ای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار