رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهرود:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود گفت: مردم همواره در میدان قدردانی از رهبر کبیر انقلاب اسلامی حاضر خواهند بود و ملت ایران ارزش امام راحل را می‌دانند.
کد خبر: ۴۳۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹ 04 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام محمد حسین‌پور بعدازظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان در مسجد غربای شاهرود که به همت ستاد ارتحال امام راحل شهرستان برگزار شد، با بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای قیام 15 خرداد سال 42 به بیان برنامه‌های بزرگداشت این ایام در شهرستان شاهرود پرداخت.

وی گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال امام ساعت 18 روز یکشنبه، 14 خردادماه در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود با سخنرانی حجت‌الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود افزود: برگزاری یادواره شهدای ابرسج و قلعه‌نو خرقان و بزرگداشت شهدای قیام 15 خرداد در بسطام در شب پانزدهم خرداد از دیگر برنامه‌های بزرگداشت ایام‌الله در شهرستان شاهرود است که امت حزب‌الله و همیشه در صحنه مانند گذشته در میدان حاضر خواهند بود و یاد امام و شهدا را گرامی خواهند داشت.

در این مراسم، کربلایی محمد عرب‌نجفی، شاعر و مداح انقلابی به بیان اشعاری در باب مسائل روز جامعه پرداخت و در ادامه اشعاری در وصف امام راحل قرائت و ذکر مصیبت حضرت زهرا (س) و امام حسین (ع) را بیان کرد.

یکی از کارشناسان ارشد سیاسی سپاه پاسداران هم به تحلیل تحولات تاریخی انقلاب اسلامی پرداخت و بر لزوم ثابت قدم ماندن در راه انقلاب تأکید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار