بسته ویژه خبری تابناک ایلام:
تابناک ایلام خبرهایی که درسایتهای خبری به آن پرداخته نشده ویا بدلایل ملاحظات یاوابستگی سیاسی مورد توجه قرارنگرفته اند را درقالب "بسته خبری وِیژه تابناک ایلام "به مخاطبین خود تقدیم می نماید.
کد خبر: ۴۳۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳ 06 June 2017
رسانه های خبری هرکدام به فراخور  توان خبری یاوابستگی سیاسی اشان خبرهای متعددی از گوشه وکناراستان رابرای استفاده مخاطبین خود منتشر می کنند ،بعضی خبرهایی را برجسته می کنند وبه سرعت در سایتها وخبرگزاریهای استان نقل قول می شوند،اما هستند خبرهایی که شاید سایتها وررسانه های خبری براحتی از کنار آن می گذرند واین خبرهابا وجود اهمیت شان درمیان چرخهای گذر زمان وفراوانی اخبار گم می شوند ،تابناک ایلام خبرهایی که درسایتهای خبری به آن پرداخته نشده ویا بدلایل ملاحظات یاوابستگی سیاسی مورد توجه قرارنگرفته اند را درقالب "بسته خبری وِیژه تابناک ایلام "به مخاطبین خود تقدیم می نماید:
 آشفته بازار این روزهای موسسات مالی درایلام
سایت تحلیلی خبری ایلام بیدار در تحلیلی به وضعیت موسسات مالی  واعتباری در  استان ایلام پرداخته ونوشته است :کاهش سود بانکی در سالهای اخیر موج رقابت بین بانکها با موسسات مالی و اعتباری را به راه انداخت.

در این میان برخی موسسات مالی و اعتباری که تحت نظر بانک مرکزی بودند در همان روزهای اول فعالیت در استان ایلام با دادن وعده های سود فراوان نسبت به بانکهای دولتی مردم را به سپرده گذاری در این موسسات  ترغیب کردند.

کاهش سود بانکی از سویی مردم را از بازار سرمایه گذاری در بانکهای دولتی به سوی موسسات اعتباری سوق داد و در کنار این وام‌های بی‌رویه موسسات مالی و اعتباری نیز نقطه آغاز مشکلات بود.

امام پس از مدتی که اعتماد مردم را به خود جلب و میلیاردها تومان سپرده مردم را جذب کرده بودند در اقدامی غیر قابل تصور شاهد اعلام ورشکستگی از سوی برخی از  این موسسات و تجمع اعتراض آمیز مردم بودیم.

این در حالی بود که این موسسات با درج عنوان" تحت حمایت بانک مرکزی" در تابلئ های خود اعتماد مردم را به خود جلب کرده بودند در حالیکه عمده این موسسات بنا به اظهارات مسئولان بانک مرکزی، فعالیت آن ها غیر قانونی عنوان شده بود.

وزارت کشور حتی یک مورد تخلف را هم بررسی نکرد
سایت ایلام رصد سخنان شریفی راد در خصوص انتخابات اخیر را پوشش داده و نوشته است:

دکتر "علی اصغر شریفی راد" در مراسم تجلیل از فعالان جبهه نیروهای انقلاب استان ایلام با اشاره به انتخابات ضمن تسلیت سالروز رحلت جانسوز امام(ره) گفت: برخی میگویند رای که به فلان کس داده شده است نه به نظام است، نه، آنکسی که می آید رای می دهد اول به نظام و ساختار اعتماد میکند و بعد در میان کسانی که نظام پذیرفته یکی را برمیگزیند.

شریفی راد اظهار کرد: آنروزی که در ستاد انتخابات کشور بودیم حدود 100 مورد حضوری تخلف و شکایت را به وزارت کشور ارائه دادیم که حتی یک مورد را هم بررسی نکردند و به یک نامه ما جواب ندادند!

وی افزود: بنده در کنار آقای مرتضوی که نماینده آقای رییسی بود حضور داشتم، که هیچ نطارتی بر تجمیع آرا نداشتیم چون صبح روزی که آنجا رفتیم پس از نیم ساعت معطلی و بی احترامی پشت در، به ما اجازه ورود به ستاد انتخابات را ندادند و ما را به راه رویی در پشت ستاد انتخابات هدایت کردند! و فقط ما را ملزم کردند که از طریق مانیتورینگ انتخابات نظارت کنیم!

شریفی راد خاطر نشان کرد: ما در ستاد انتخابات کشور نتیجه اخذ رای یک صندوق را هم ندیدیم! و وقتی اعتراض کردیم مدیر کل فناوری وزارت کشور جناب آقای شجاعان به بنده فرمود که سویٔچ کنترل ستاد انتخابات کشور و تجمیع رای دست خود آقای وزیر است! در وزرای آقای وزیر هم وزرای سیاسی دولت اعم از وزیر ارشاد، نفت، کشاورزی، خارجه و ... جمع شده بودند! و هیچکس جز خودشان از نتایج آرا اطلاعی نداشتند.

نامه اعمال دولت یازدهم سیاه است
سایت ایلام پویا یادداشت یکی از فعالین ستاد انتخاباتی روحانی در دوره گذشته را پوشش داده وبه عملکرد دولت یازدهم پرداخته ونوشته است:علیرضا زمانی" مسئول ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در دوره یازدهم در شهرستان ایوان، با ارسال یادداشتی به ایلام پویا، تضعیف برخی از دستگاه های امنیتی در دوران تبلیغات انتخاباتی را موجب تضعیف نظام دانست.
 
در این یادداشت آمدده است:
یکی از مهمترین اتفاقات انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم وحدت، همراهی و همدلی مردم با رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که اقتدار، عزت و سربلندی ملت شهید پرور ایران را بیش از پیش بر دشمنان آشکار ساخت. دیگر دست آورد مهم انتخابات که طی عمر با برکت انقلاب اسلامی کم سابقه بوده امنیت انتخابات بود که توسط نیروهای ارزشی، مقتدر و توانمند سپاه پاسداران، بسیج مستضعفین و سربازان گمنام امام زمان (عج) اتفاق افتاد که با کمال تأسف و تأثر در ادبیات رئیس جمهور منتخب خشونت طلب لقب گرفتند. نکته مهم دیگر این است که نیروهای خدوم، مخلص، ایثاگر و بی ادعای سپاه و بسیج، بدنه و اصل نظام هستند و امروز لازم است همانند دوران دفاع مقدس که در خط مقدم مبارزه علیه دشمن بودند و رشادت، دلاوری و از خودگذشتگی آنان زبانزد خاص و عام است از تجربیات، توانمندی، ایثار، تواضع، کارآمدی و خستگی ناپذیری آنان جهت آبادانی، پیشرفت و سربلندی کشور حداکثر استفاده را ببریم. متأسفانه امروزه شاهد هستیم کسانی به ظاهر اسم بسیج و سپاه را به زبان می آورند اما در عمل مخالف حضور مؤثر آنها در عرصه خدمات رسانی صادقانه می باشند و بدتر از آن اینکه رئیس جمهور منتخب در زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به جان برکفان بی ادعا مدافعان ولایت و همرزمان شهداء حمله ور شده و در کمال تعجب سعی در خدشه دار نمودن چهره آنان در بین اقشار مختلف جامعه نمودند؛ البته مردم فهیم، بصیر و انقلابی ایران اسلامی به این ترفندها اعتنایی نداشته و آگاهی کامل دارند بعضی از دستاوردهای کشور (از جمله خودکفایی گندم و احیاء دریاچه ارومیه) که رئیس جمهور منتخب در زمان تبلیغات بنام خود از آن ها بهره برداری می کرد در درجه اول عنایت پروردگار و بارش باران رحمت الهی و سپس کارهای زیربنایی انجام شده (از جمله ساخت سدهای مخزنی قرارگاه خاتم الانبیاء) بود که شجاعت به زبان آوردن آن را نداشتند و این خدمات را بنام خود مصادره نمودند. نکته دیگر اینکه رئیس جمهور منتخب موفقیت دولت را در توافق هسته ای و رفع تحریم ها دانستند در صورتیکه بعد از انتخاب تحریم های جدیدی علیه کشور و سپاه پاسداران انقلاب توسط کمیته روابط خارجی سنای آمریکا اعمال گردید که این امر جزء نتیجه تخریب نیروهای ارزشی و سرافراز کشور توسط رئیس جمهور نمی باشد.
 در مواقعی سرباز خوبی برای ولایت نبوده ایم
سایت خبری سیمره خبر سخنان رییس تبلیغات اسلامی شهرستان را پوش داده ونوشته است :

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دره شهر با بیان اینکه در مواقعی سرباز خوبی برای ولایت نبوده ایم، تصریح کرد: حضور رهبر انقلاب پس از رحلت امام در میادین نشانگر کم کاری ما در برخی مسائل بوده است.

حجت الاسلام رئیسی یادآورشد: انقلاب ما حاصل خون شهدا، شب زنده داریهای و تهجد امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

 وی با بیان اینکه  ماباید پشتیبان ولایت باشیم ،افزود: گر متعهد ومتصل به خداو حول محور ولایت باشیم و آمریکا و صهیونیست نیز هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

 رئیس تبلیغات اسلامی دره شهر خاطرنشان کرد: تبدیل رقابتها به رفاقت، پرهیز ازجملات و مواضع  مخرب و ناعادلانه اعتلای انقلاب را در پی دارد و البته جایی ک نیاز باشد سربازان دلسوز نظام دخالت خواهند کرد.

توزیع پرسشنامه سند 2030در مدارس آبدانان صحت ندارد
سایت خبری آبدانان خبر سخنان رییس آمورش وپرورش آبدانان در خصوص انتشار پرسشنامه 2030را در مدارس این شهرستان بازتاب داده ونوشته است :"صفر رحمانی پور"مدیر آموزش و پرورش آبدانان اظهار داشت: در روزهای اخیر خبری مبنی بر توزیع پرسشنامه ویژه ایی با محتوای سند 2030 در یکی از مدارس این شهرستان در فضای مجازی و از سوی برخی خبرگزاری ها منتشر شد که فاقد حقیقت است.
وی افزود: هیچ اوراق و پرسشنامه ایی تحت این عنوان در 120 مدرسه مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان آبدانان توزیع و از سوی دانش آموزان تکمیل نشده است.


رحمانی انتشار این خبر را نوعی فرافکنی از سوی برخی افراد و گروه های مساله دار به منظور تضعیف برنامه های دولت دانست و تاکید کرد: چندی پیش یکی از معلمان مدرسه ایی در آبدانان که دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته روان شناسی دانشگاه علامه طباطبایی تهران است برای تکمیل پایان نامه دانشگاهی خود سئوالاتی تنظیم و بدون هماهنگی با مدیریت آموزش و پرورش در یکی از مدارس دخترانه مقطع متوسطه اول توزیع کرده و از دانش آموزان خواسته بود این سوالات را پاسخ دهند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار