بیانیه پایانی راهپیمایی گرامیداشت یوم الله ۱۵ خرداد در ورامین با اشاره به مشکلات متعدد واحدهای تولیدی تاکید کرد: حق منطقه ورامین ادا نشده است.
کد خبر: ۴۳۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 06 June 2017

بیانیه راهپیمایی گرامیداشت یوم الله ۱۵ خرداد شهرستان ورامین در انتهای مسیر راهپیمایی و در مصلا صاحب الزمان( عج) قرائت شد که با تکبیرهای راهپیمایان روزه دار مورد تایید قرار گرفت.

این بیانیه به شرح زیر است:

« ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی و منطقه ورامین است، روزی که جمعی از پیروان راستین مکتب عاشورا در دفاع از ولایت و مرجعیت بپاخاستند و با نثار خون مطهرشان، زمینه سرنگونی رژیم پهلوی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ را فراهم ساختند.

شهیدان اردستانی، معصومشاهی، خانی، عرب مقصودی، طباطبایی، مهابادی و رجبی امروز به عنوان اسطوره های راستین این منطقه محسوب می شوند که با حرکت حماسه ساز خود در تاریخ ماندگار شدند.

وارثان قیام ۱۵ خرداد پس از ۵۴ سال بار دیگر کفن پوشیده و با حضور در راهپیمایی یوم الله ۱۵ خرداد این پیام را به همگان انتقال دادند که راه شهدای ۱۵ خرداد همچنان زنده و جاویدان است.

راهپیمایان ورامینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد تاکید می کنند:

۱- انقلاب اسلامی ایران ریشه در قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ دارد و امروز ملت های آزادی خواه جهان در مناطقی نظیر یمن، بحرین، عراق، سوریه، عربستان، نیجریه و سایر کشورهای اسلامی با تبعیت از فرهنگ ۱۵ خرداد به مقابله با ظلم و استکبار پرداخته اند و این راه با عزت و عظمت تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.

۲- یکی از پیام های اصلی قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲، استکبار ستیزی و مبارزه با طلم و ستم بوده است و به همین خاطر وارثان قیام ۱۵ خرداد تا زمانی که فتنه گران به فتنه انگیزی خود ادامه داده و مستکبرین، در حق ملت های آزادی خواه جهان طلم و ستم روا می دارند به مبارزه خود ادامه داده و هیچ گاه شعار « مرگ بر آمریکا» و « مرگ بر اسراییل» را از ادبیات سیاسی خود حذف نخواهند کرد.

۳- امروز دشمن تلاش دارد تا با استفاده از حربه های مختلف در حوزه جنگ نرم نظیر سند ۲۰۳۰، به جنگ اعتقادات و ارزش های ملت ایران به ویژه آینده سازان ایران اسلامی برود و در این میان وارثان قیام ۱۵ خرداد از تمامی مسئولان و مدیران کشور به ویژه مسئولان فرهنگی انتظار دارند تا با قاطعیت در برابر این هجمه های ایستادگی کرده و از اسلام ناب محمدی دفاع کنند.

۴- ورامین پرچمدار دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است و به همین خاطر پیش از پیروزی انقلاب توسط رژیم پهلوی با محرومیت های جدی مواجه شد و امروز نیز علی رغم همه تلاش های صورت گرفته حق این منطقه ادا نشده است، بسیاری از وعده های داده شده به مردم ورامین طی سال های اخیر بر روی زمین مانده و وارثان قیام ۱۵ خرداد از مسئولان انتظار دارند تا با مدیریت جهادی و تلاش خستگی ناپذیر، طعم شیرین خدمت رسانی را به این مردم بچشانند.

۵- سال ۱۳۹۶ از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است، امروز بسیاری از واحدهای تولیدی با مشکلات متعدد روبرو بوده و واردات کالاهای مختلف کار را برای فعالان این عرصه سخت و دشوار کرده است.

مسئولان کشور باید با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و ارائه بسته های تشویقی از تولید ملی حمایت کرده و شعار « ما می توانیم» را در عرصه اقتصاد به منصه ظهور بگذارند.

۶- حضور حماسی ملت ایران در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه بار دیگر توطئه های شوم دشمنان را خنثی و پایه های نظام اسلامی را مستحکم تر از گذشته کرد و امروز آحاد مردم از دولت منتخب انتظار دارند تا با تمام ظرفیت و توان برای حل مشکلات مردم در حوزه های مختلف تلاش کنند و منویات مقام معظم رهبری را دقیقا جامه عمل بپوشانند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین

۱۵ خرداد سال ۱۳۹۶
 

بیشتر بخوانید:
 
 
 
منبع: مهر
برچسب ها: ورامین ، 15 خرداد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار