مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱):
مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری خبر داد و گفت: پیش فروش بلیت حد فاصل بازه زمانی یک تیر لغایت ۱۰ مهرماه سال جاری شروع شده است.
کد خبر: ۴۳۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 11 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، فرشاد زادخور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از امروز افزود: پیش فروش بلیت قطارهای مسافری حد فاصل بازه زمانی یکم تیر ماه لغایت ۱۰ مهر ماه سال جاری از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه۲۱۱ خرداد ماه شروع شده است.

قطار حومه ای

وی بایادآوری اینکه ناحیه راه آهن شمال شرق (۱) یکی از بزرگترین نواحی راه آهن جمهوری اسلامی ایران و افتخار خادمی زائران علی بن موس الرضا (ع) را دارد، تصریح کرد: متقاضیان برای دریافت بلیت می توانند به یکی از مراکز فروش مجاز بلیت قطار در سراسر کشور و نیز سایت اینترنتی راه آهن به نشانی www.rai.ir مراجعه کنند.

مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) تصریح کرد: سامانه صدای مسافر راه آهن به شماره ۵۱۴۹-۰۲۱ نیز به‌صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مردم و دریافت پیشنهادات، انتقادات و شکایات است.

زادخور افزود: شماره پیامک ۳۰۰۰۱۳۹ و ۳۰۰۰۳۰۰ نیز آماده دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شرکت به صورت شبانه روزی است.

وی با تاکید بر اینکه خریداران بلیت قطار بعد از گرفتن بلیت از اپراتور فروش بلافاصله مندرجات آن اعم از نام و نام خانوادگی، مبدأ و مقصد، تاریخ و ساعت حرکت و ... را باید به دقت بازنگری کرده و هرگونه مغایرت را به اپراتور اعلام کنند، افزود: در سال جاری نیز مانند سنوات گذشته پیش بینی می شود تا حجم قابل توجهی از مسافران تابستانی، حمل و نقل ریلی را برای رسیدن به مقصدشان انتخاب کنند چرا که امنیت، راحتی، سرعت و ارزانی مزایای قطار در مسافرت ها هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار