رئیس اداره تکنولوژی آموزش و پرورش سمنان خبر داد
رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: سه نفر از فرهنگیان این استان در فراخوان مقاله‌نویسی با عنوان «تقویت مهارت‌های نوشتن خلاق و آموزش صحیح املا» در کشور خوش درخشیدند.
کد خبر: ۴۴۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲ 19 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، محمد محسنی‌معلم‌کلائی ضمن تبریک به جامعه فرهنگیان استان سمنان برای درخشش در کشور افزود: سه نفر از همکاران فرهنگی استان سمنان در فراخوان مقاله‌نویسی با عنوان «تقویت مهارت‌های نوشتن خلاق و آموزش صحیح املا» ویژه دبیران ادبیات سراسر کشور خوش درخشیدند.

وی اظهار کرد: این جشنواره در سه مرحله منطقه‌ای، استانی وکشوری براساس شیوه‌نامه ارسالی از سوی دبیرخانه کشوری جشنواره برگزار شد که پس از داوری در مرحله کشوری همکاران استان سمنان حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: شکوفه سهیلی از شهرستان میامی موفق به کسب رتبه عالی، مینو منصوری از شهرستان گرمسارموفق به کسب بسیار خوبو لیلا حمیدی‌سنگدهی از مهدی‌شهر شهرستان موفق به کسب بسیار خوب در این جشنواره شدند.

محسنی‌معلم‌کلائی خاطرنشان کرد: همچنین مقاله شکوفه سهیلی به‌صورت کامل و مقالات مینو منصوری و لیلا حمیدی‌سنگدهی به‌صورت چکیده در نشریه علمی و تخصصی پرطاووس چاپ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار