رئیس صنعت، معدن و تجارت سمنان خبر داد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز ثبت‌نام از واحدهای متقاضی تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین‌یاب در این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۰ 20 June 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، بهروز اسودی در شصت و یکمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار داشت: واحدهای صنعتی و معدنی متوسط و کوچک می‌توانند برای اخذ تسهیلات طرح رونق تولید در سامانه بهین‌یاب در قسمت فرآیند طرح رونق تولید 96 ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به ثبت‌نام دو هزار و 549 واحد تولیدی استان سمنان در این سامانه در سال گذشته تصریح کرد: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی از سال گذشته تاکنون به 773 واحد تولیدی استان به مبلغ 436 میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید پرداخت شده است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات 6 واحد تولیدی استان در این نشست خبر داد و گفت: در این جلسه مشکلات بانکی، تأمین اجتماعی و مالیات پنج واحد صنعتی و مشکل بانکی یک معدن بررسی شد.

اسودی اظهار داشت: در 60 جلسه قبلی این کارگروه، مشکلات 396 واحد تولیدی استان بررسی شد و در این راستا، 947 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: از 947 مصوبه قبلی کارگروه، 47 درصد مربوط به بانکی، 18 درصد امور زیربنایی، 14 درصد امور مالیاتی 10 درصد تأمین اجتماعی و مابقی سایر است.

گزارش عملکرد بانک‌های عامل استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید و کمیته پایش نظارت تسهیلات در این نشست ارائه شد.

برچسب ها: تسهیلات ، تولید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار