روایتی که هرازچندگاهی تکرار می‌شود
وجود یک مار در حیاط منزل مسکونی در خیابان پیروزی سمنان سبب وحشت شهروندان شد.
کد خبر: ۴۵۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵ 02 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان امروز در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگار فارس گفت: در ساعت 30 دقیقه بامداد روز گذشته، از وجود یک حلقه مار در حیاط منزل مسکونی خبردار شدیم.

سعید اسماعیل‌پور از اعزام دو نفر آتش‌نشان از ایستگاه شماره دو سازمان آتش‌نشانی سمنان به محل گزارش داده‌شده خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان عنوان کرد: مأموران پس از رسیدن به محل حادثه، با رعایت نکات ایمنی، مار مزاحم را که در حیاط منزل جا خوش کرده بود، به‌وسیله تجهیزات موردنظر به دام انداختند.

وی در پایان یادآور شد: آتش‌نشانان مار را در بیرون از شهر رهاسازی کردند.

گفتنی است؛ وجود مار در منازل مسکونی در خیابان پیروزی سمنان روایتی است که هرازچندگاهی تکرار می‌شود.

آتش‌سوزی منزل مسکونی در سمنان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان همچنین گفت: آتش‌سوزی یک واحد منزل مسکونی در خیابان جهادیه توسط آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره 2 و 4 سازمان آتش‌نشانی سمنان اطفا و مهار شد.

اسماعیل‌پور از اعزام سه دستگاه خودرو به همراه هشت نفر آتش‌نشان از ایستگاه‌های شماره 2 و 4 به‌صورت همزمان برای مهار آتش در این عملیات خبر داد و عنوان کرد: واحد مسکونی در قسمت بالکن به علت نامعلومی طعمه حریق شد که آتش‌نشانان به‌محض رسیدن با رعایت نکات ایمنی، به‌سرعت برق و گاز را قطع، حریق را به‌طور کامل اطفا و از سرایت آن به دیگر قسمت‌ها جلوگیری کردند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور به‌موقع و سرعت عمل آتش‌نشانان، آتش‌سوزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهار و از سرایت آن دیگر قسمت‌های خانه جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بیان کرد: آتش‌نشانان پس از لکه‌گیری و اطمینان از عدم وجود خطر به عملیات خود پایان دادند.

برچسب ها: آتش نشانی ، ایمنی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار