مدیر آموزش و پرورش میامی خبر داد:
مدیر آموزش و پرورش میامی با بیان اینکه ۱۳پایگاه اوقات فراغت شهرستان در ۷۰کلاس طی تعطیلات تابستان فعالیت خواهند داشت، گفت: تاکنون یک هزار دانش آموز در این طرح ثبت نام کردند.
کد خبر: ۴۵۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵ 03 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، عباس صائمی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه با شروع فصل تابستان تاکنون بالغ بر یک هزار دانش آموزدر کلاس های اوقات فراغت میامی ثبت نام کردند، ابراز داشت: سال گذشته ۵۰۰دانش آموز در این کلاس هاشرکت کردند که در مقایسه با سال جاری رشد دو برابری را نشان می دهد ودانش آموزان در کلاسهای دینی، فرهنگی، مهارتی وورزشی فعالیت خواهند داشت.

اوقات فراغت

وی تعداد پایگاه های اوقات فراغت در سطح میامیرا ۱۳پایگاه بر شمرد و افزود: دو پایگاه کانون امام خمینی (ره) و کانون شهید فهمیده در شهر میامیفعالیت خواهند داشت و همچنین ۲۴عنوان کلاس مهارتی،آموزشی،هنری و ورزشی برای پسران و ۱۹عنوان کلاس برای دختران طی تعطیلات تابستان برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش میامی همچنین با اشاره به افتتاح نخستین استخر بادی با هزینه بالغ بر ۲۵میلیون تومان در این شهر، ابراز داشت: این استخر باظرفیت ۵۵ هزار لیتر آب و ارتفاع ۱۳۰ سانتی متر به منظور آموزش شنا با حضور مربی و غریق نجات برای پسران راه اندازی شده است که همین امر توجه ویژه را به ورزش های آبیمی طلبد تا در این زمینه سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد.

صائمی در ادامه تصریح کرد: باید کلاس های اوقات فراغت تنها برایتعطیلات تابستان صورت نگیرد بلکه زمانیاین فعالیت ها مستمر و دائم انجام شود می تواند به رشد و بالندگی دانش آموزان کمک کند لذا بهتر است خانواده ها فرزندان خود را در راستای تداوم فعالیت های اوقات فراغت تشویق کنند.

وی افزود: یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی حرفه آموزی و مهارت آموزی است چرا که این امر می تواند در کنار تحصیل بعد از سپری شدن دوران مدرسه زمینه را برای جذب آنها در بازار کار فراهم کند لذا بهتر است با برگزاری جشنواره های استعدادیابی مهارت های دانش آموزان شناسایی و آنها را شکوفا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار