فرمانده انتظامی شاهرود مطرح کرد
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، سه اولویت اصلی پلیس را مبارزه با مواد مخدر، سرقت و تصادفات عنوان کرد که با جدیت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۴۵۴۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 07 July 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، مجتبی اشرفی تعامل مردم با پلیس را مهم‌ترین راه برای رسیدن به امنیتی پایدار دانست و اظهار داشت: هر جا که یاری مردمی را داشتیم و مردم پشتیبان ما بودند، موفق از کار بیرون آمدیم.

وی کاهش سوانح و تصادفات را در راستای حفظ سلامت مردم یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ناجا دانست و افزود: فرمان رهبر معظم انقلاب و تأکید ایشان برای کاهش تلفات سوانح رانندگی نیز دستوری بلافصل و سرلوحه اصلی مأموریت‌های ماست.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود یک تصادف منجر به فوت یا نقص عضو را برآورنده خسارات مادی و روانی فراوانی به یک خانواده دانست و افزود: این نقصان از یک خانواده بحرانی به جامعه منتقل شده و درنتیجه آسیب‌هایی را نیز برای اجتماع و چرخه زندگی مردم به همراه خواهد داشت.

اشرفی با بیان اینکه قشر وسیعی از تصادفات منجر به فوت یا نقص عضو در معابرشهری را موتورسیکلت‌سواران تشکیل می‌دهند، گفت: متأسفانه علل اکثر موارد منجر به فوت ضربات وارده به ناحیه سر بوده و عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبان معامله‌ای سنگین است که از دست دادن جان آن‌ها را در پی خواهد داشت.

وی استفاده از توان علما و روحانیان در راستای آگاهی‌بخشی عمومی به شهروندان را یکی از راه‌های مؤثر در کاهش سوانح برشمرد و گفت: ما دنبال همه فرصت‌ها و زمینه‌های موجود در راستای اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص هشدارهای پلیسی برای حفظ سلامت جسم و جان مردم هستیم و بیان نکات ایمنی و خودمراقبتی از تریبون نماز جمعه، مساجد و منابر با کلام شیوای علما و روحانیان می‌تواند در راستای کاهش سوانح اثراتی مطلوب را به همراه داشته باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ضمن بیان سه اولویت اصلی پلیس در راستای مبارزه با مواد مخدر، سرقت و تصادفات گفت: این موارد چون موجب ایراد صدمه و ضرر مستقیم به شهروندان می‌شود و احساس نامنی را نیز در جامعه به همراه دارد، به عنوان اولویت اصلی کار پلیس در رأس امور بوده و در همین راستا، از مردم همیشه درصحنه شهرستان شاهرود تقاضا داریم در کنار پلیس برای داشتنی شهری امن و منظم یاریگر ما باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار