نماینده ولی فقیه در استان سمنان:
نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ضرورت افزایش نظارت و تقویت وضع موجود در صنایع استانتاکید کرد و گفت: این مهم وظایف اصلی مسئولان است که باید به آن توجه جدی داشته باشند.
کد خبر: ۴۵۵۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 08 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی صبح شنبه در دیدار با رئیس و مسئولان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان سمنان که به مناسبت هفته صنعت و معدن به میزبانی دفتر خود انجام شد، رضایت مردم، افزایش نظارت‌ها و تقویت صنایع موجود را سه وظیفه کاری مهم مجموعه صنعت، معدن و تجارت دانست و با بیان اینکه ایجاد صنایع جدید و پیشرفت در بخش صنعت بسیار مهم است، افزود: به فکر صنعت جدید نباشید، اولویت اول باید حفظ و تقویت صنایع موجود باشد.

سمنان - کراپ‌شده

وی تصریح کرد: کارهای بسیار خوبی طی سال گذشته برای احیای واحدهای تولیدی استان سمنان انجام گرفته است که مهمترین آن پرداخت تسهیلات به واحدهای متقاضی بوده است که باید دراین امر نظارت های لازم صورت پذیرد تا وام های پرداختی در جای درست و درجهت رفع موانع خرج شود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه تولید واشتغال به هم پیوند خورده است، اظهار داشت: تجارت و صنایع ما باید اسلامی باشند و اگر این مهم انجام گیرد، می توانیم با تجارت و صنایع اسلامی تولید و اشتغال را رونق بخشیم.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به پتانسیل های معدنی استان سمنان خاطر نشان کرد: سمنان در بحث معادن از استان های ممتاز کشور است که با برنامه ریزی درست و کار خوب می توانیم در معادن استان اشتغال زایی قابل توجهی داشته باشیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و رونق تولید واشتغال، تاکید داشت: نباید به فکر آمار دادن باشیم، مطالبات کارگران، اشتغال افرادی که بیکار شده اند و تقویت صنایع کنونی مهم تر و بسیار ضروری است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار