رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان سمنان خبرداد:
رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان سمنان با اشاره به انتخاب امام جمعه موقت سمنان گفت: امام‌جمعه موقت جدید سمنان این هفته برای اولین‌بار نماز جمعه شهر سمنان را برپا می‌کند.
کد خبر: ۴۵۵۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ 08 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدحسن پیرچه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: اصولا ائمه‌جمعه موقت زیرنظر نماینده ولی‌فقیه هستند و انتخاب‌شان هم به عهده ایشان است.

وی با بیان اینکه امام‌جمعه موقت حکمی ندارد افزود: اصولا بحث استعفا چندان برای تغییراتی از این دست چندان مناسب نیست چرا که امان جمعه موقت حکم رسمی ندارند لذا ممکن است یکی از این بزرگوران در هر شهری بعد از مدتی به دلیل انتقال محل کار یا هر دلیل دیگری کنار رفته و فرد دیگری جایگزین وی شود.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استانبا تایید جایگزینی حجت‌الاسلام مهدوی‌نژاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان امام‌جمعه موقت سمنان، تصریح کرد: قرار است ایشان در جمعه پیش رو برای نخستین‌بار امامت موقت نمازجمعه مرکز استان را عهده‌دار شوند.

پیرچه در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص احتمال تغییرات دیگری در ائمه‌جمعه استان به ایسنا گفت: هیچ‌گونه تغییری در شرایط فعلی در ائمه محترم جمعه استان مدنظر نیست.

رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان سمنانیادآوری کرد: جدای از آیت‌الله شاهچراغی که عهده‌دار نمایندگی ولی‌فقیه و امام جمعه سمنان هستند، نمازجمعه در مرکز استان در برخی هفته‌ها به امامت ائمه جمعه موقت سمنان برگزار می‌شود و در حال حاضر با این تغییر حجج‌الاسلام عبدوس و مهدوی‌نژاد،امام‌جمعه موقت سمنان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار