مدیرکل پدافند غیرعامل سمنان:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بر روی جنگ در حوزه سایبری مانور می‌دهند و باید مسؤولان تلاش خود را برای مقابله با این حملات بیشتر کنند.
کد خبر: ۴۵۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 10 July 2017

به گزارش تابناک سمنان، ایرج کارخایی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار سمنان، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان و دیگر از مسؤولان در استانداری سمنان برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر جنگ سایبری در بین کشورها برقرار است، اظهار کرد: پیش‌بینی شده است که در سال ۲۰۱۷ میلادی بزرگ‌ترین حملات سایبری در دنیا رخ می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر جنگ واقعی در دنیا جنگ سایبری است، ادامه داد: امروز یکی از دیدگاه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران حملات سایبری است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای جنگ در حوزه سایبری مانور می‌دهند و بر روی این جنگ جدید در دنیا حساب جداگانه‌ای باز کرده‌اند که باید اقدامات لازم در این خصوص انجام شود.

کارخایی با اشاره به اینکه ماهیت جنگ‌ها از حوزه نظامی به سمت جنگ در حوزه سایبری انتقال پیدا کرده است، بیان کرد: در این حملات زیرساخت‌های مهم کشور از راه دور از طریق فضای مجازی موردحمله قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بسیار زیادی برای حملات سایبری توسط کشورهای مختلف در دنیا انجام گرفته است، گفت: ارتش‌هایی برای دفاع و حمله در جنگ سایبری توسط کشورهای دنیا آماده شده است تا در این زمینه آمادگی کامل را داشته باشند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز اقدامات خوبی برای دفاع از کشور در مقابل حملات سایبری دشمنان انجام داده است.

کارخایی ادامه داد: انتشار بدافزارها یکی از اقدامات جنگ سایبری است که ایران نیز موردحمله در این زمینه واقع شد.

وی خاطرنشان کرد: باید مسؤولان تلاش خود را در خصوص دفاع در مقابل این حملات بیشتر کنند تا در این جنگ نوین مورد تجاوز واقع نشویم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار