فرماندار آرادان:
فرماندار شهرستان آرادان گفت: باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های دهه کرامت بیشترین استفاده را ببریم.
کد خبر: ۴۷۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 01 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، سعید افشارنادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن بیان اینکه باید تلاش کنیم تا از ظرفیت دهه کرامت بیشترین استفاده را ببریم و هرسال برنامه‌های فرهنگی بیشتری اجرا کنیم، گفت: این دهه ظرفیت‌های پایان‌ناپذیری دارد و هرچه تلاش کنیم، نمی‌توانیم از تمام ظرفیت‌های این دهه به‌صورت کامل استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی در استان سمنان هرسال از کمیت و کیفیت بیشتری برخوردار است که باعث استفاده بیشتر از این ظرفیت‌ها در این استان می‌شود.

فرماندار شهرستان آرادان افزود: حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید در استان سمنان یکی از راه‌های استفاده هرچه بیشتر از معنویات دهه کرامت است که در چند سال اخیر برنامه‌های فرهنگی این کاروان‌ها در این استان به‌خوبی اجرا شده است.

افشارنادری بیان کرد: حضور این کاروان‌ها در کنار محرومان باعث دلگرمی آنان می‌شود و فضای معنوی بیشتری در این مناطق ایجاد می‌شود.

وی اظهار کرد: خادمان حرم امام رضا (ع) ادامه‌دهندگان راه این امام همام هستند و مانند ایشان در کنار محرومان و مستضعفان حضور فعال و پربرکتی دارند که این برکت به دلیل خدمت آنان به زائران حرم رضوی است.

فرماندار شهرستان آرادان تصریح کرد: باید در تلاش باشیم تا ضمن کمک به محرومان آنان را با سیره ائمه اطهار (ع) و فرهنگ رضوی بیش از گذشته آشنا سازیم.

افشارنادری خاطرنشان کرد: زمینه‌سازی حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید در استان سمنان در طول سال به‌خوبی انجام می‌گیرد و در خصوص گسترش فرهنگ رضوی در این استان اقدامات خوبی در مراسم مختلف مذهبی اجرا می‌شود.

کاروان زیر سایه خورشید با هدف باب شدن زیارت از راه دور و انتشار فرهنگ رضوی به استان‌ها و کشورهای خارجی سفر می‌کند تا خادمان حرم امام رضا (ع) مبلغان این فرهنگ باشند.

امسال نهمین دوره حضور کاروان رضوی در استان سمنان است که با شعار «به تو اقتدا می‌کنیم» برنامه‌های فرهنگی خود را با همکاری تشکل‌های فرهنگی فعال استان اجرا می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار