مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم از ایجاد اشتغال ۱۱۷۵ قمی در قالب طرح کارورزی در قم خبر داد و گفت: فارغ‌التحصیلانی که ۳ سال از اتمام تحصیل‌شان می‌گذرد می‌توانند برای ثبت نام به این سامانه مراجعه کنند.
کد خبر: ۴۷۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 01 August 2017
به گزارش تابناک قم، سعید کاویانی از ایجاد اشتغال 1175 قمی در قالب طرح کارورزی در قم خبر داد و اظهار داشت: طرح کارانه اشتغال جوانان در 3 بخش کارورزی، محیط کار واقعی و مشوق‌های بیمه‌ای دسته بندی شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم به شرایط ثبت نام جوانان جویای کار در سامانه کارورزی اشاره کرد و افزود: فارغ التحصیلانی که 3 سال از اتمام تحصیلشان می‌گذرد می‌توانند برای ثبت نام به این سامانه مراجعه کنند.

وی از ثبت نام 4200 نفر در سامانه طرح کارورزی خبر داد و عنوان کرد: پرداخت دو سال حق بیمه به کارفرمایانی که کارورز را مشغول به کار کنند اعطا می‌شود همچنین پرداخت کمک هزینه آموزشی دوماه یکبار و بیمه کارورزان از جمله اقداماتی است که در راستای حمایت از این طرح انجام می‌شود.

کاویانی به آمار 12.1 درصدی نرخ بیکاری در 3 ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های به عمل آمده در تلاش هستیم تا پایان امسال 16 هزار فرصت شغلی در استان ایجاد کنیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار