دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف سمنان:
دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان گفت: در حوزه عفاف و حجاب با کمبود قانون مواجه نیستیم؛ بلکه قوانین موجود اجرا نمی‌شود.
کد خبر: ۴۷۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ 02 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، حیدر آسیابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن بیان اینکه قوانین عفاف و حجاب باید در کشور اجرایی شود، افزود: در حوزه عفاف و حجاب با کمبود قانون مواجه نیستیم؛ بلکه قوانین موجود اجرا نمی‌شود.

وی ادامه داد: قوانین جزایی و قانون گسترش راهکارهای اجرای عفاف و حجاب وجود دارد که متأسفانه به‌خوبی در کشور اجرا نمی‌شود.

دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان تصریح کرد: قطعاً این وضع ظاهری زیبنده نظام حکومت اسلامی نیست و این موضوع ناشی از عدم اجرای قوانین است.

آسیابی با اشاره به اینکه قوانین عفاف و حجاب بسیار کامل است و خلأیی در آن وجود ندارد، اظهار داشت: در این قانون، برای ۲۶ مرجع دولتی و غیردولتی وظایفی در این زمینه پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه این قوانین برای هر سه قوه در حال فعالیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعیین شده است، گفت: بیش از ۳۰۰ تکلیف برای دستگاه‌های اجرایی، دولتی و خصوصی مرتبط با بحث عفاف و حجاب مشخص شده است.

دبیر ستاد احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر استان سمنان اظهار کرد: متأسفانه این وظایف به‌طور صحیح و کامل پیاده‌ نشده و این موضوع مشکلات خاصی را به همراه داشته است.

وی گفت: امیدواریم قوانین عفاف و حجاب توسط دستگاه‌های مجری به‌خوبی اجرا شود تا شاهد ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی در جامعه باشیم و تأثیرات بی‌عفتی در اجتماع از بین برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار