درجلسه شورای اداری استان ایلام
استاندارایلام درجلسه شورای اداری استان،اطلاع رسانی دقیق عملکرد واقدامات دولت راخواستارشدند
کد خبر: ۴۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 17 June 2015

محمدرضا مراورید» در جلسه شوراری اداری استان اظهار کرد: از مدتی که دولت تدبیر و امید بر سر کار آمده، اقدامات بسیار زیاد و ارزشمندی در حوزه‌های مختلف صورت گرفته که از جمله آنها می‌توان به اصلاح قوانین جامعه ایثارگران که این یک دین جامعه ایثارگری بر گردن دولت بود اشاره کرد ولی باز کافی نیست باید تلاش بیشتر شود.

وی با بیان اینکه در این مدت با افزایش صادرات و کاهش واردات مواجه بودیم افزود: علاوه بر این تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان با رفتن به پای میز مذاکره با ابرقدرت‌های دنیا، صلح طلبی ایران را به جهانیان نشان دادند.

مروارید ادامه داد: اصحاب رسانه انتقاد دارند که چرا مدیران استان با آنها همکاری نمی‌کنند و علاقه‌ای به مصاحبه یا گزارش عملکرد نشان نمی‌دهند، که از مدیران و مسئولان استان خواستاریم با رسانه ‌ها در زمینه مصاحبه و اقدامات انجام شده توسط دولت تدبیر و امید صادقانه همکاری کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه با برداشتن تحریم‌ها گشایشی در مشکلات اقتصادی کشور صورت خواهد گرفت که اگر نشد به هیچ وجه دست از تلاش برای توسعه برنمی‌داریم خاطرنشان کرد: با تکیه بر توان داخلی بر مشکلات فائق می‌آییم.

وی با اشاره به اینکه در سال  92 حدود 150 میلیارد تومان نقدینگی وارد استان شد افزود: این رقم در سال 93 به 750 میلیارد تومان افزایش یافت که علاوه بر این چند پروژه مهم نظیر رودخانه‌های مرزی از صندوق توسعه ملی اعتبار دریافت کرده‌اند.

مرواید ادامه داد: دولت 500 میلیون دلار برای اقدامات توسعه صنعتی در استان تصویب کرده و مدیران دستگاه‌ها نقش بسزایی در جذب این اعتبار داشته‌اند که می‌توان گفت استان ایلام در مسیر توسعه قرار گرفته و همدلی و همفکری موجود در استان می‌تواند توسعه بیشتر استان را تقویت کند.

استاندار ایلام با بیان اینکه بیکاری در استان ایلام نسبت به میانگین کشو بالاتر است خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی نظیر راه‌اندازی منطقه آزاد تجاری مهران برای اشتغالزایی جوانان استان در دست اقدام است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار