رییس تبلیغات اسلامی مهدیشهر:
رییس تبلیغات اسلامی مهدیشهر با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه های این کشورند، گفت: ۴۰ گفتمان دانش آموزی «آسیب های اجتماعی» در مهدیشهر برگزار می شود.
کد خبر: ۴۹۴۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷ 14 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی تقوی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه ائتلاف پشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه دانش آموزی در آغاز سال تحصیلی جدید به میزبانی آموزش و پرورشمهدیشهر، بر مهار زمینه آسیب های اجتماعی در سه فضای مدرسه، خانواده، محله و همچنین نیاز مبرم به هماهنگی و همکاری نهادهای ذی ربط در امر کنترل و کاهش مفاسد اجتماعی تاکید کرد و افزود: ترویج زندگی سالم در بین دانش آموزان از جمله فعالیت هایی است که باید مورد توجه این ائتلاف قرار گیرد.

مصطفی تقوی

وی افزود: آسیب های اجتماعی بسیار جدی است به همین دلیل باید برای پیشگیری و درمان این آسیب ها بیش از پیش تلاش شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهربا بیان اینکه دانش آموزان به عنوان سرمایه های هر جامعه باید مورد توجه قرار گیرند، اظهار کرد: شکاف بین نسل ها و فضای مجازی از جمله آسیب های جدی امروزه جامعه است و بهترین راه برای مقابله با این آسیب ها آموزش است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ویرانی ناشی از آسیب های اجتماعی کمتر از حوادث طبیعی نیست باید توجه و نگاه ویژه ای به این مقوله داشت و برگزاری سلسله مباحث گفتمان دینی ودوره های آموزشی بهترین را مقابله با آسیب های اجتماعی است.

تقوی افزود: در سال جاری اداره تبلیغات اسلامی مهدیشهر در نظر دارد تعداد ۴۰ گفتمان دینی با موضوعات مختلف از جمله آسیب های اجتماعی و بهره گیری از اساتید مجرب در هشت مدرسه سطح شهرستان برگزار کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار