رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح:
رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستادکل نیروهای مسلح بابیان اینکه دشمنان به دنبال زنده نگاه‌داشتن تروریسم در سوریه‌ هستند، گفت: امروز باید دشمن‌شناس باشیم و به آنها اعتماد نکنیم.
کد خبر: ۴۹۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 16 September 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، سرتیپ حسن رستگار پناه در یادواره سرداران و ۱۱۵ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان که در حسینیه شهدای گمنام این یگان برگزار شد،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: معمار بزرگ انقلاب معجزه عصر حاضر بود و به‌راستی چراغ سعادت را برای بشریت روشن کرد.

حسن رستگارپناه

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فراتر از زمان و مکان می‌اندیشید، تصریح کرد: اگر امروز اسلام و کشورهای اسلامی عظمت دارند و قدرتی بزرگ در جهان است؛ به دلیل وجود امام خمینی (ره) است و همگان موظفیم راه ایشان را ادامه داده و در همان مسیر قدم برداریم.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح به برشماری عوامل ماندگاری انقلاب پرداخت و بیان داشت: شهدا از متن و بطن جامعه اسلامی با ایستادگی و شجاعت به پا خواستند و گفتند که ما حاضریم برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی هر آنچه داریم، بدهیم و همین‌ها از عوامل پایداری انقلاب اسلامی است.

رستگار پناه با بیان اینکه شهدا خونشان را تقدیم انقلاب کردند و سرافرازی، استقلال و امنیت امروز را مرهون آن دلیرمردان هستیم، گفت: کشور ما امروز در عرصه‌های مختلف ازجمله سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی به‌عنوان یک ملت سرافراز در اوج قرار دارد.

وی با بیان اینکه همواره دشمنی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاهد و ناظر بوده‌ایم که چگونه با همه توان علیه ما ایستادند اما از دشمنی‌ها هرگز به اهداف شومشان نخواهند رسید، اظهار داشت: امروز دشمنان مستکبر با شگردهایی نظامی تمام توانشان را در سوریه آورده‌اند تا جریان تکفیری را زنده نگه‌دارند و با پشتیبانی دلارها عربستان و شیطنت صهیونیست‌ها می‌خواهند به اهدافشان برسند.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح بیان داشت: در سوریه علیرغم تمام شیطنت‌ها؛ شهید شاطری‌ها و همدانی‌ها در آن منطقه کارکردند و ثابت کردند که مردم می‌توانند کشورشان را حفظ کنند.

رستگار پناه به حضور اقشار مختلف ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با افکار و مذاهب متفاوت اشاره کرد و گفت: همه ملت ایران از کرد و لر و ترک و فقیر و غنی و شیعه و سنی، ارمنی و زرتشتی در جنگ تحمیلی مقابل تمام قدرت‌های جهان که آمده بودند چندروزه کشور را تصاحب کنند، ایستادند و مقابله کردند و سرانجام طعم شیرین پیروزی را از آن خود کردند.

وی در ادامه به ظرفیت‌های بی‌شمار داخل کشور اشاره کرد و گفت: اگر مدیران اجرایی به ظرفیت داخلی اعتقاد داشته باشند؛ کشور سرعت و شتابش بیشتر می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه باید به ظرفیت‌های داخل کشور اعتماد کرد؛ بیان داشت: اگر تدبیر رهبری نبود؛ معلوم نبود این برجام چه بلاهایی به سر مردم می‌آورد.

رستگار پناه گفت: امروز باید دشمن‌شناس باشیم و به آنها اعتماد نکنیم و باید بدانیم که اگر با قدرت‌های بزرگ با زبان خودشان وارد عمل شویم نتیجه خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه ملت ایران بارها فعل خواستن را صرف کرده‌اند و به نتیجه رسیده‌اند؛ و این‌ها همگی به برکت خون شهدا است، تصریح کرد: با خون شهدا این انقلاب به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

رئیس مرکز تحقیقات امنیت ملی پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه فرهنگ عاشورایی کشور را زنده و پویا نگه‌داشته است، افزود: امروز عظمت اسلام به‌تبع عاشورا و اربعین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار