مراسم رونمایی از تصاویر 40 شهید، از شهدای شاخص شهر مقدس قم با عنوان چلچراغ با حضور آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، استاندار، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 29 September 2017
به گزارش تابناک قم، مدیرکل بنیادشهید وامور ایثارگران قم دراین مراسم گفت: جوانان کشور در ادامه راه شهدا در جبهه جنگ نرم باید با هوشیاری وارد شده و پیروز این جبهه باشند.

سید جواد هاشمی افزود: دشمنان دیروز در هشت سال دفاع مقدس علیه نظام اسلامی با تمام توان بپا خاستند و ملتی که تازه انقلاب اسلامی را به ثمر رسانده بود و با دستهای خالی می خواست به شکست وادار کند اما ایمان راسخ و روحیه ایثار و شهادت و حفظ وحدت در سایه ولایت این اجازه را به دشمنان نداد و آنان را وادار به شکست کرد.

وی تاکید کرد: دشمن همچنان دست از دشمنی بر نداشته و امروز در سایر کشورها علیه اسلام و انقلاب اسلامی بپا خاسته و این بار مدافعان حرم در ادامه راه شهدای هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمنان ایستادند و آنان را وادار به شکست کردند، اگر نبودند امثال حججی ها دشمنان از مرزها عبور می کردند و باید در داخل کشور با آنان مبارزه می کردیم.

وی ادامه داد: امروز بعد از مقاومت مدافعان حرم و حریم اهل بیت (ع) دشمن زبون در جبهه ای دیگر با طرح تجزیه کردستان عراق بدنبال ایجاد تفرقه درامت اسلام و تضعیف ملتهای مسلمان است.

در این مراسم تصاویر شهدای شاخص قم از جمله شهیدان زین الدین، اسماعیل صادقی، بنیادی، کلهری، دقایقی، کریمی، شفیعی، عابدی، قاسمی، خداکرم، فهمیده، آخوندی، دل آذر، امینی بیات، حمزه اکبری، میر قیصری و ... در قالب تابلوهایی رونمایی شد.

این آیین باشکوه همزمان با شکست حصر آبادان به همت شهرداری قم و با همکاری هیات رزمندگان اسلام در مجتمع امام خمینی(ره) قم برگزار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار