امام جمعه ایلام گفت: شهید حججی افتخار ایران و مکتب عاشورا و رویش انقلاب و تربیت یافته قیام امام حسین (ع) و قیام خونین خمینی کبیر است، با شهادت شهید حججی حقانیت کلام امام خمینی که فرمود انقلاب اسلامی شکست ناپذیر به اثبات رسانید و فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار دراین ملت نهادینه شده است.
کد خبر: ۵۰۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 29 September 2017
  به گزارش تابناک ایلام؛آیت‌الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: شهید حججی سمبل دفاع و مقاومت از حرم آل‌الله و احیاگر فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار در جامعه کنونی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حماسه عاشورا و قیام خونین حسینی الهام‌بخش انقلاب و دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: حق‌مداری، عدالت‌خواهی و باطل‌ستیزی و مبارزه مستمر با مظاهر کفر و شرک و نفاق و فریاد آزادی‌خواهی و برقراری عدالت اجتماعی و مبارزه با مفاسد اجتماعی و طاغوت زمان و احیای ارزش‌های والای اسلامی از ویژگی‌های نهضت قیام سالار شهیدان است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: تفسیر کلام نورانی حضرت رسول که فرمود ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه این حقیقت است که روش و منش و گفتار علمی و عملی سالار شهیدان جهاد فداکاری جان نثاری در راه حق چراغ راه امت اسلامی و بشریت و کشتی نجات از تلاطم فتنه‌ها و استکبار جهانی است.

لطفی تصریح کرد: امروز پرچمدار نهضت حسینی رهبری و ملت انقلابی ایران اسلامی است در برابر استکبار جهانی و جنایتکاران دنیای امروز است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تشیع پیکر شهید حججی شور و حال حسینی به ملت ایران داده است، تجلیل باشکوه از قهرمان ایران حاکی از زنده ماندن فرهنگ عاشورا و شهادت طلبی درمیان مردم عزیز ایران است.

وی ادامه داد: شهید حججی افتخار ایران و مکتب عاشورا و رویش انقلاب و تربیت یافته قیام امام حسین (ع) و قیام خونین خمینی کبیر است، با شهادت شهید حججی حقانیت کلام امام خمینی که فرمود انقلاب اسلامی شکست ناپذیر به اثبات رسانید و فرهنگ جهاد و شهادت و ایثار دراین ملت نهادینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار