فرماندار شاهرود:
فرماندار شاهرود با بیان اینکه پذیرایی از ۱۵ هزار نفر در اربعین توسط موکب شهرستان در کربلا پیش بینی شده است، گفت: موکب مصباح الهدی (عج) دو هزار نفر زائر را نیز اسکان خواهد داد.
کد خبر: ۵۱۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 26 October 2017

به گزارش تابناک سمنان،  سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکهدر آخرین بازدید از محل استقرار موکب شاهرود در کربلا،اسکان دو هزار نفر پیش بینی شده است، ابراز داشت: مکان استقرار موکب شاهرود در دو کیلومتری حرم واقع در یک مدرسه خواهد بود.

وی افزود: شاهرود برای دومین سال به صورت مستقل موکب برپا می کند که همه کمک های مردمی شامل نقدی و غیر نقدی در قالب شش دستگاه تریلی روز پنج شنبه هفته جاری به کربلا اعزام می شود که امسال علاوه بر اسکان و پخت و توزیع غذا، نانوایی سیار نیز پیش بینی شده است.

سید محمد رضا هاشمی معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود

رئیس ستاد اربعین شاهرود با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ خادم افتخاری برای حضور در اربعین ثبت نام کردند، ابراز داشت: در این مراسم معنوی به مدت ۱۰ روز در هر وعده غذایی بالغ بر پنج هزار نفر باید پذیرایی شوند.

هاشمی با یادآوری اینکه سال گذشته بیش از پنج هزار نفر از شاهرود درمراسم اربعین سرور و سالار شهیدان در کربلا شرکت کردند، افزود:پیش بینی می شود امسال این تعداد به بیش ازشش هزار نفر برسد.

وی تاکید کرد: همکاری دستگاه هایاجرایی و مردم می تواند در برپایی هرچه بهتر مراسم شکوهمند اربعین نقش موثر ایفا کند لذا در فرصت باقی مانده مردم عزیز و دوستدار اهل بیت (ع) می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به ستاد اربعین تحویل و در این همایش میلیونی مشارکت داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار