رئیس اداره محیط زیست دامغان:
رئیس اداره محیط زیست دامغان گفت: با تلاش محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست مستقر در سرمحیط بانی دیباج دو شکارچی غیرمجاز در منطقه امیران دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۱۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴ 27 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، فرامرز اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری دو شکارچی غیرمجاز در منطقه دیباج دامغان خبر داد و ابراز داشت: محیط بان های دامغان ضمن پایش منطقه دیباجیک دستگاه موتورسیکلت به همراهدو سرنشین را مشاهده کردند کهاین متخلفان ضمن مشاهده محیط بان ها قصد فرار داشتند که با اقدام به موقع مامورانمتوقف شدند.

وی افزود: در همین حال سرنشین با سلاح متواری و یکی از محیط بانان به تعقیب وی می پردازد و سپس راکب به کمک اورفته و با افشانه مانع از دستگیری نفر اول می شود و سلاح شکاری را از صاحبش گرفته و محیط بانان را تهدید می کند.

رئیس اداره محیط زیستدامغان ادامه داد: صاحب سلاح توسط مأموران بلافاصله دستگیر و سپس یکی از محیط بان هابا صدور فرمان ایست و رعایت قانون به کارگیری سلاح با شلیک شش تیر هوایی با همکاری دیگر مأموران اقدام به دستگیری نفر دوم می کنند.

اسفندیاری با بیان اینکه متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: از این افراد یک قبضه سلاح شکاری تک لول، سه تیر فشنگ ساچمه زنی، یک افشانه اشک آور، یک دستگاه دوربین چشمی ۳۰×۸، دو چاقو و دو کوله پشتی و دیگر ادوات مربوطه به شکار و صید غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی افزود: از مردم تقاضا داریم به محض مشاهده افراد مشکوک و یا شنیدن صدای تیر در مناطق حیات وحش مراتب را بلافاصله با یگان محیط زیست در میان قرار دهند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار