فرمانده انتظامی خوی خبر داد
فرمانده انتظامی خوی گفت: 1 هزار و ۲۰۵ ثوب البسه قاچاق به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال در خوی کشف شد.
کد خبر: ۵۱۶۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ 29 October 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي،

بیت‌الله پاشایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در ارومیه در ارتباط با توقیف یک دستگاه پژو پارس در خوی، اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی ایواوغلی خوی در حال کنترل خودروهای عبوری در این محور یک دستگاه پژو پارس را به دلیل حمل کالای قاچاق توقیف کردند.

وی با اشاره به محتوای کشفیات به دست آمده از این خودرو، اضافه کرد: از پژو پارس ۸۴۰ ثوب البسه قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف شد.

این مقام مسئول در ارتباط با تعداد متهمان دستگیر شده مرتبط با این محموله قاچاق، ادامه داد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر شده و برای طی کردن مراحل قانونی پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

وی از کشف محموله البسه قاچاق دیگر در محور خوی_ایواوغلی خبر داد و اشاره کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان یک دستگاه خودرو را در محور مذکور توقیف کردند.

پاشایی با اشاره به اینکه خودرو پس از توقف مورد بازرسی قرار گرفت، تصریح کرد: از خودرو ۳۶۵ ثوب البسه قاچاق کشف شد که بنا بر برآورد کارشناسان ارزش ریالی البسه مکشوفه ۴۰۰ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد، عنوان کرد: متهم پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد تا سیر قانونی خود را طی کند.

منبع/فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار