رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان;
به گزارش تابناک سمنان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت : تا کنون یک هزار و ۴۶۹ واحد تولیدی این استان در سامانه بهین یاب متقاضی تسهیلات رونق تولید شده اند.
کد خبر: ۵۱۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ 29 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، بهروز اسودی صبح یکشنبه در حاشیه هشتاد و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان ضمن اشاره به بررسی درخواست ۸۸ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان ثبت نام شده در سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات بانکی افزود: از این تعداد ۶۹ طرح به ارزش ۱۳۳ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی و ۱۹ طرح به ارزش ۳۸۷ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت می باشد که ۲۵۳ نفر اشتغالزایی است.

وی همچنین تصریح کرد: در این جلسه مشکلات بانکی، مالیات، تامین اجتماعی و زیربنایی سه واحد تولیدی بررسی شد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان خاطرنشان کرد: گزارش لیست مصوبات تسهیلات رونق تولید این سازمان و همچنین سازمان جهاد کشاورزی، گزارش عملکرد بانک‌های عامل استان درخصوص عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات از محل تسهیلات رونق تولید در بخش‌های صنعتی-معدنی و کشاورزی، ارائه گزارش پایش تسهیلات رونق تولید توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان از دیگر دستور کار این جلسه بود.

اسودی با یادآوری اینکه در هشتاد و دو جلسه قبلی این کارگروه مشکلات ۴۹۰ واحد تولیدی استان بررسی شده است،تصریح کرد: برای رفع موانع این شرکت‌ها یک هزار و ۱۷۰ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده و ۵۶ درصد مصوبات اجرایی شده است.

وی افزود: تا کنون یک هزار و ۴۶۹ واحد تولیدی استان سمنان در سامانه بهین یاب متقاضی تسهیلات رونق تولید شده اند که پرونده ۸۳۷ واحد برای دریافت تسهیلات به ارزش بالغ بر پنج هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: تا کنون ۹۵ واحد تولیدی به ارزش ۴۹۴ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید از بانک‌های عامل دریافت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار