عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان:
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: وضعیت بیکاری در کشور چیزی نیست که در شان نظام اسلامی و مردم باشد ولی باید چاره‌ای در این زمینه اندیشیده شود.
کد خبر: ۵۴۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰ 24 December 2017
علی‌عسکر ظاهری‌عبده‌وند در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: انتظار دارم همه فرض کنیم که اختیارات لازم را در زمینه کاری خود داریم آیا باز هم می‌توانیم کاری انجام دهیم.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در ادامه سخنان خود افزود: وضعیت بیکاری در کشور چیزی نیست که در شان نظام اسلامی و مردم باشد ولی باید چاره‌ای در این زمینه اندیشیده شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان تصریح کرد: همه افرادی که در اینجا حضور دارند جزو نخبگان هستند انتظار دارم برگزاری چنین جلساتی خروجی داشته باشد و طوری در این جلسات برنامه‌ریزی انجام شود که مردم آن را مشاهده و لمس کنند.

وی با اشاره به مشکلات کشور خاطرنشان کرد: به خاطر تحریم‌های ناجوانمردانه‌ای که برای ما لحاظ شد محدودیت‌های اعتباری در کشور وجود دارد ولی با این شرایط نیز راهکاری باید پیدا کنیم که وضعیت بهتر شود.

ظاهری‌عبده‌وند با بیان اینکه هر سال سفره اعتبارات کشور کوچکتر می‌شود باید چاره‌اندیشی شود، اگر سرمایه داشته باشیم می‌توانیم در بخش‌هایی مانند کشاورزی و صنعت در خوزستان بیشتر کار کنیم.

وی با تاکید بر این نکته که باید سیاست‌های ما به سمت منابع اعتباری سوق داده شود، افزود: باید در کنار معادلات ارزی و ریالی دولت یک منابع اعتباری نیز تعریف شود تا از این طریق کارها پیش برود.

نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه ما مسئول هستیم و وظیفه داریم در راه برطرف کردن این مشکلات گام برداریم.
 
 
منبع: تسنیم
برچسب ها: بیکاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار