تابناک چهارمحال وبختیاری- نخستین بارش زمستانی از شب گذشته چهارمحال و بختیاری را فرا گرفته است.
کد خبر: ۵۴۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 26 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مهرداد قطره اظهار کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده بارش برف و باران از شب گذشته در استان به خصوص در مناطق شمالی و غربی آغاز شده و تا بعدازظهر امروز بارش پراکنده برف و باران در استان ادامه دارد.
معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: با خروج این سامانه از سطح استان، روز چهارشنبه مه صبحگاهی و کاهش دمای هوا برای بیشتر نقاط استان پیش‌بینی شده است، به طوری‌که دمای هوای فردا صبح به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر خواهد رسید.
قطره گفت: بیشترین میزان بارش در شهرستان کوهرنگ با 20 میلی‌متر باران و شش سانتی‌متر برف در شهر چلگرد بوده که بارش‌ برف در گردنه‌های شهرستان کوهرنگ و همچنین روستای شیخ‌شبان ادامه دارد.
وی ادامه داد: بارش‌ در ایستگاه‌های دزک شش میلی‌متر، دوآب صمصامی پنج‌ میلی‌متر، جونقان چهار میلی‌متر، فارسان با سه میلی‌متر، آورگان و شلمزار هر کدام دو میلی‌متر، شهرکرد، بن و سامان هر کدام یک میلی‌متر گزارش شده و تاکنون در ایستگاه‌های لردگان و اردل بارشی گزاش نشده است.
قطره با اشاره به اینکه متوسط بارش‌ها از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در استان به 40 میلی‌متر رسیده است، تصریح کرد: متاسفانه نسبت به مدت مشابه سال گذشته و نسبت به میانگین بلندمدت 79 درصد کاهش بارش در استان وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: از روز دوشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی وارد استان می‌شود که برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه بارش‌های خوبی در سطح استان پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار