سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: حماسه باشکوه 9 دی انقلاب اسلامی را در مقابل دسیسه‌های مختلف بیمه کرد.
کد خبر: ۵۴۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 26 December 2017

به گزارش تابناک ارومیه محسن شکرنیا اظهار کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی 9 دی 88 حماسه‌ای خلق کردند که در تاریخ ماندنی شد و تضمینی برای آینده انقلاب به وجود آورد چرا که مردم و امت غیور ایران اسلامی با این حضور بار دیگر عشق خودشان را به مکتب عاشورایی امام حسین(ع) و میثاق خود را با ولی فقیه زمان به نمایش گذاشتند.
قبل از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی، ایران نقش جزیره ثبات منطقه را برای تامین منافع غربی‌ها و آمریکا بازی می‌کرد و حتی کارتر به این موضوع اذعان داشت ولی طولی نکشید این امید کاخ غربی‌ها و آمریکایی‌ها با قیام مردم به رهبری امام راحل ویران شد و رژیم وابسته شاهنشاهی که حافظ منافع غرب بود و در منطقه ژاندارمانه عمل می‌کرد متلاشی شد.
شکرنیا ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام مارکسیستی شرق و لیبرالیستی غرب متوجه تعارض منافع‌شان با سیاست‌های انقلاب اسلامی شدند و این دو ابر قدرت برای ضربه زدن به نظام و انقلاب وارد عمل شدند.
*معاندان در فتنه 88 اصل نظام را نشانه رفتند
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: دشمنان تحمیل جنگ 8 ساله، اقدامات تروریستی گروهک‌های معاند، کودتای نوژه، جریان طبس و جریان 18 تیر 78 و ... را برای براندازی نظام ترتیب دادند که با رهبری داعیانه امام راحل و بعد از ایشان مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه این توطئه‌ها و نقشه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شد.
این مقام مسئول با اشاره به بزرگترین سناریوی تاریخ، تصریح کرد: در میان همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم سناریوی کودتای 88 مشهور به فتنه و انقلاب مخملی سنگین بود چون نظام سلطه و استکبار با استفاده از قدرت رسانه و مددگیری از ایادی خودفروخته داخلی به القای دروغ بزرگ تقلب دست زدند و مردم را تحریک کردند.
وی ادامه داد: این دروغ بزرگ تقلب سبب اردوکشی خیابانی مردم برای اعتراض شد و هرچه بزرگانی که در راس امور واقع شدند به سران ترتیب دهنده این تجمعان تاکید کردند که برای اعتراض از مسیر قانونی وارد شوید ولی اعتنایی نکردند.
شکرنیا اظهار کرد: نظام سلطه با طرح مسئله و دروغ بزرگ تقلب در انتخابات هدف شومی را دنبال می‌کرد به طوری که با گذشت زمان در شعارهای‌شان مشخص شد که انتخابات را بهانه کرده‌اند تا به اصل نظام ضربه زدند چرا که خوب می‌دانستند این هدف شوم براندازی از نوع نرم و انقلاب مخملی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار