مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱) خبر داد:
مدیرکل راه‌آهن شمال شرق (۱) با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با مجموعه البرز شرقی برای انتقال زغال‌سنگ به اصفهان، گفت: ظرفیت انتقال ۱۰هزار تن ‌زغال‌سنگ در هر ماه وجود دارد.
کد خبر: ۵۴۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 31 December 2017

به گزارش تابناک سمنان، فرشاد زادخور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به دیدار صبح یکشنبه خود با مدیران البرز شرقی، ضمن بیان اینکه طی تفاهم‌نامه‌ای ازاین‌پس تولیدات البرز شرقی با قطار و توسط راه‌آهن شمال شرق(۱) منتقل می‌شود، تأکید کرد: در حال حاضر بارگیری و حمل ماهیانه ۱۰هزار تن ‌زغال‌سنگ تولیدی البرز شرقی از طریق ریل ‌امکان‌پذیر است.

شاهرود - کراپ‌شده

وی افزود: با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های ‌لازم، حمل این میزان بار توسط دو رام قطار برنامه‌ای بااستعداد ۴۰ واگن در هفته از ایستگاه راه‌آهن زرین به مقصد ‌ذوب‌آهن اصفهان انجام شود. ‌

مدیرکل راه‌آهن شمال شرق(۱) با اشاره به امکان‌سنجی راه‌اندازی قطار برنامه‌ای حمل زغال‌سنگ، تأکید کرد: در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی و جذب حداکثری بار و همچنین  ارائه ‌خدمت‌رسانی به صاحبان کالا و خدمات، طی نشستی نحوه افزایش ‌تعامل و تشکیل قطار برنامه‌ای برای حمل زغال‌سنگ از ایستگاه ‌زرین به مقصد ذوب‌آهن اصفهان بررسی‌شده است.

زادخور تأکید کرد: امیدواریم با شناسایی چشمه‌های بار و تعامل ‌بیشتر با مشتریان و صاحبان کالا بتوانیم گام‌های بلندی را در حوزه کمک به توسعه اقتصادی شهرستان شاهرود و استان سمنان باشیم.

وی تصریح کرد: شرکت زغال‌سنگ البرز شرقی ظرفیت تولید ‌ماهیانه ۱۲ هزار تن زغال‌سنگ را دارد و از ابتدای سال جاری ‌تاکنون بالغ‌بر ۶۷ هزار تن زغال‌سنگ تولیدی این شرکت در ‌ایستگاه زرین بارگیری و از طریق شبکه ریلی به مقصد ذوب‌آهن ‌اصفهان حمل شده است. ‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار