فرماندار سرخه:
فرماندار سرخه از تامین آب شرب به عنوان نخستین مشکل و معضل این شهرستان یاد کرد و گفت: تامین آب از طریق جلساتی که با وزیر نیرو گذاشته شده در دست پیگیری است.
کد خبر: ۵۴۷۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 03 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، علی مویدی زاده در نشست بررسی مشکلات سرخه با حضور نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدیشهر که صبح چهارشنبه در فرمانداری برگزار شد، ضمن بیان اینکه مشکل آب شرب شهرستان پیگیری می شود، تاکید کرد: امروز تامین آب شرب روستایی و شهری نخستین دغدغه مسئولان محسوب می شود که خوشبختانه پیگیری های خوبی از طریق وزیر نیرو صورت گرفته است.

علی مویدی زاده فرماندار سرخه

وی افزود: تامین آب شرب، صنعت و کشاورزی می تواند بخش اعظمی از مشکلات شهرستان نوپای سرخه را در راه رسیدن به توسعه ای ماندگار و پایدار از سر راه بر دارد لذا این اولویت به طور جدی در شهرستان دنبال می شود.

فرماندار سرخه از برگزاری جلساتی با وزیر نیرو نیز خبر داد و گفت: در دوران وزیر سابق نیرو تصمیماتی درباره رفع مشکلات آب شهرستان اتخاذ شد و ما در دیدار با وزیر جدید هم خواستار پیگیری این تصمیمات شدیم که خوشبختانه این امر مد نظر مسئولان وزارتخانه قرار دارد.

مویدی زاده دیگر مشکل موجود در سرخه را نبود زیرساخت های مطالعه و کتابخوانی دانست و تاکید کرد: تنها کتابخانه سرخه وضعیت نامناسبی دارد و با نشستی که با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان برگزار کردیم، خواستار رفع نواقص آن هستیم و امیدواریم این امر نیز مد نظر مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: بهبود وضعیت کتابخانه عمومی در ارتقای طرح مطالعه در شهرستان نوپای سرخه کمک شایانی می کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار