رئیس سازمان دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری:
رئیس سازمان دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام اعتکاف دانش‌آموزی رمضانیه از فردا در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ 05 July 2015
نظرعلی نظری اظهار داشت: ثبت نام طرح اعتکاف دانش‌آموزی رمضانیه برای دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم و دختران چهارم، پنجم و ششم ابتدایی در استان از 14 تیر ماه آغاز و تا 22 تیر ماه ادامه می‌یابد.

وی زمان برگزاری اعتکاف امسال را روزهای 27، 28 و 29 ماه رمضان اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود امسال 2500 دانش‌آموز دختر و پسر در طرح اعتکاف رمضانیه شرکت کنند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در مراسم اعتکاف سال گذشته 2 هزار و 200 دانش‌آموز دختر و پسر از سراسر استان شرکت کردند، بیان کرد: دانش‌آموزان دختر 60 درصد و دانش‌آموزان پسر 40 درصد معتکفان سال گذشته استان را تشکیل دادند.

نظری به برگزاری مراسم اعتکاف در 17 منطقه آموزشی و شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: امسال برای هر 20 دانش‌آموز یک مربی پرورشی در نظر گرفته شده که این افراد از مربیان پرورشی شرکت کننده در مراسم اعتکاف و با هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی انتخاب می‌شوند.

وی برگزاری اعتکاف در ماه رمضان را در راستای پیروی از سیره نبوی حضرت محمد(ص) عنوان و بیان کرد: مباحث معرفتی و بصیرتی، تشکیل حلقه‌های معرفتی با حضور دانش‌آموزان و مربیان با موضوعات ماه مبارک رمضان، خودسازی، جلسات ختم قرآن و محافل انس با قرآن، ارائه الگوهای خودسازی و خودشناسی از دیدگاه بزرگان، نماز جماعت، مراسم دعا و مناجات و نمایش کلیپ و فیلم از جبهه و جنگ از برنامه‌های این مراسم است.

رئیس سازمان دانش‌آموزی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این مراسم معنوی لازم است به مراکز اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر محل سکونت خود مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار