معاون اداره کل پایانه های استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان،غلامرضا طحان گفت:از ابتدای طرح نوروزی سال ۹۷ تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر مسافر با ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای اعم از اتوبوس، سواری کرایه و مینی‌بوس از مبدأ استان سمنان جابجا شده‌اند.
کد خبر: ۵۸۴۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳ 28 March 2018
به گزارش تابناک سمنان ، معاون اداره کل پایانه های استان سمنان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: از ابتدای طرح نوروزی سال ۹۷ تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر مسافر با ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای اعم از اتوبوس، سواری کرایه و مینی‌بوس از مبدأ استان سمنان جابجا شده‌اند.
طحان با اشاره به لزوم ارتقای سطح خدمات به مسافران در راستای تکریم و صیانت از حقوق شهروندی افزود: خوشبختانه اقدامات ارزشمندی در راستای ارتقای سطح خدمات با مشارکت صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای صورت گرفته که این امر با استقبال مسافران برای استفاده از ناوگان عمومی مواجه شده است.
معاون حمل‌ونقل اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان با اشاره به اینکه طی ایام نوروز در کوتاه‌ترین زمان، حمل‌ونقل جاده‌ای با جابجایی حداکثری مسافر مواجه است، افزود: افزایش ناوگان وی آی پی در استان و فروش اینترنتی بلیت اتوبوس، پاسخگویی به‌موقع صحیح و دقیق به مسافران به‌منظور انجام سفری ایمن و راحت، فعالیت مضاعف نمایندگی‌های مستقر در پایانه‌های مسافربری شهرستان‌ها، انجام سرویس‌های درب تا درب سواری کرایه بین‌شهری، برگزاری جلسات کارگروه ارتقاء سطح خدمات، انجام بازدیدهای روزانه از ناوگان مسافری و کنترل فعالیت مدیران فنی شرکت‌ها با همکاری و همراهی مجموعه تشکل‌های صنفی حمل‌ونقل جاده‌ای ازجمله اقدامات اداره کل در نوروز ۹۷ در حوزه خدمات جابجایی مسافران است.
وی  تصریح کرد: سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۳ نیز آماده دریافت نظرات، شکایات و پیشنهادها مسافران از نحوه عملکرد بخش مسافر در استان سمنان است.
طحان در پایان با اشارهبه اینکه یک هزار و ۴۰۰ نفر راننده در حوزه حمل‌ونقل مسافر استان سمنان با بیش از ۷۰۰ دستگاه ناوگان مسافری شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه در خدمات‌رسانی به هم‌وطنان عزیز فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات اساسی و توسعه زیرساخت‌های این صنعت در سال ۹۷ شاهد رشد و استقبال مسافران برای استفاده از ناوگان عمومی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار