مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم خبر داد
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم گفت: از 25 اسفندماه سال 96 تا هشتم فرودین ماه سال جاری، 477 هزار و 830 مسافر نوروزی در قم اقامت یافتند.
کد خبر: ۵۸۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ 29 March 2018

به گزارش تابناک قم، صنایع دستی و گردشگری قم، عیسی رضایی امروز در حاشیه بازدید از تاسیسات گردشگری اظهار کرد: از این تعداد، 106هزار و268 مسافر نوروزی در واحدهای اقامتی از جمله هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و خانه مسافر اقامت یافتند.

وی افزود: 287 واحد اقامتی شامل 35 واحد هتل، 28 واحد هتل آپارتمان، 58 واحد مهمانپذیر، 166 واحد خانه مسافر و 100 مجتمع بین راهی و پذیرایی در استان پذیرای گردشگران است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم با بیان اینکه 100 هزار و 681 نفر در مدارس اسکان یافتند گفت: همچنین مسافران نوروزی در این استان از خدمات سایر مراکز اقامتی از جمله مهمانسراهای نهادها، زائرسرای اداره کل اوقاف و امور خیریه، خوابگاه‌های دانشجویی، مجتمع‌های فرهنگی یاوران مهدی، منتظران موعود و نیمه شعبان، کمپ‌ها و چادرها نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه 532 مورد بازرسی از مراکز اقامتی قم صورت گرفته است گفت: روزانه بازرسی از مراکز اقامتی زیر نظر این اداره کل با مشارکت سایر دستگاه‌های نظارتی صورت می گیرد.

رضایی خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی انتقادات و پیشنهادات خود درباره تاسیسات گردشگری را با نصب سامانه نظارتی www.app.ichto.ir در گوشی‌های اندروید و IOS اعلام کنند تا کارشناسان به شکایات ها رسیدگی کنند

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار