دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم گفت: طرح ناظر تاکنون به‌صورت محدود در قم اجرا می‌شده اما امسال به‌صورت گشت نامحسوس برای خودروهایی که ایجاد منکر و آلودگی صوتی می‌کنند، گسترده اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۸۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 11 April 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین معرفت ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) و امام‌جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های زیربنایی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در استان، اظهار داشت: در سطح استان کارهای زیر بنایی مناسبی از جمله تفاهم‌نامه با حوزه علمیه و برنامه‌های دیگری در آموزش‌وپرورش و ادارات صورت گرفته است.

وی ایجاد تفاهم‌نامه ستاد امربه‌معروف با حوزه علمیه را مدنظر قرار داد و افزود: تفاهم‌نامه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر با حوزه علمیه در بخش‌های مختلف کمک‌های بسیاری را در اجرای برنامه‌ها انجام داد که اگر این تفاهم‌نامه در جامعه المصطفی انجام شود می‌توانیم امربه‌معروف و نهی از منکر را به‌صورت برون‌مرزی انجام دهیم.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم اجرایی شدن طرح تذکر لسانی را مدنظر قرار داد و عنوان کرد: حدود 200 نفر به‌صورت دو نفره به‌صورت هفته‌ای در اطراف خیابان صفائیه، دورشهر و حرم مشغول تذکر لسانی هستند که در آینده این جلسات بیشتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح ناظر تاکنون به‌صورت محدود در قم اجرا می‌شده ‌اما امسال به‌صورت گشت نامحسوس برای خودروهایی که ایجاد منکر و آلودگی صوتی می‌کنند، گسترده اجرا می‌شود.

معرفت از تشکیل شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در ادارات یاد کرد و عنوان کرد: در ادارات شوراهای ستاد امربه‌معروف تشکیل‌شده است، همچنین بازرسانی برای ارائه گزارش به ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر نیز از ادارات سرکشی می‌کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار