مسئول سامانه راهنمای زائر به تشریح ویژگی های این سامانه در خدمت گذاری به زائران پرداخت.
کد خبر: ۶۶۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹ 04 October 2018

 

به گزارش تابناک قم، سلیم جوهری در گردهمایی مردمی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اربعین که در جمکران برگزار شده است، گفت: از سال 94 پروژه راهنمای زائر آغاز شد و اپلیکیش ها و نرم افزارها و سپس سیستم داده و اطلاعات راهنمای زائر ایجاد شد.

وی افزود: از جمله خدمات این ستاد، خدمت رسانی در بحث گمشدگان است؛ وقتی کسی دوست یا نزدیکان خود را در مسیر گم می کرد با مراجعه به یکی از دفاتر ستاد و از طریق سیستم، این مشکل رفع می شد.

مسئول سامانه راهنمای زائر اظهارکرد: مشکلات روحی و روانی که در پس اتفاقاتی نظیر آن در این مسیر ایجاد می شود روی زیارت زائران تاثیر می گذارد؛ سال گذشته کودک 6 ماهه ای گم شد و کودک یک روز از مادر دور بود و هیچ اطلاعاتی از کودک و خانواده او وجود نداشت؛ پس از تلاش های گسترده طی یک روز و نیمه تیم، مادر این کودک پیدا شد.

وی گفت: هر کاری که در این مسیر انجام می شود با هدایت و حمایت امام حسین(ع) است زیرا در راه ماندگان همگی زیر سایه امام هستند.

جوهری اظهارکرد: نقشه کاملی برای استفاده زائران تهیه شده است که تمام مواکب و موقعیت های مورد نیاز زائران در سایت و سامانه ثبت شده است؛ زمانی که کاربران در سایت راهنمای زائر ثبت نام می کنند ارتباط کاربر با سیستم آغاز می شود و کلیاتی که مورد نیاز زائران است در اختیار آنها قرار می گیرد.

مسئول سامانه راهنمای زائر اظهارکرد: یکی از کارهای این ستاد، مشورت در ایجاد غرفه است؛ فایل‌های نقشه راهنمایی زائر، معرفی نمایندگان برای ارتباط با زائران و سرویس ویژه امسال یعنی خدمات رایگان مخابراتی از جمله امتیازاتی است که ویژه کاربران این سامانه خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار