مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام ؛
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام اظهار داشت: بیشتر بچه ها به علت مشغله های کاری والدین یا دل مشغولی آنها با فضای مجازی از نعمت هم صحبت و هم بازی محروم هستند یا خود آنها نیز به تبعیت از اطرافیان خود به سمت فضاهای مجازی و بازی های رایانه ای گرایش پیدا می کنند.
کد خبر: ۶۶۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 07 October 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ حبیب الله بخشوده  درحاشیه آیین به صدا درآمدن زنگ هفته ملی کودک گفت: هفته ملی کودک فرصتی مغتنم و طلایی برای همه افراد، خانواده ها، اولیای مدارس و مراکز آموزشی و دستگاه های مرتبط با حقوق کودک چه ادارات و نهادهای مسئول وچه خانواده ها می باشد .

بخشوده  افزود: بایدکودکانمان را بهتر دریابیم وبه نیازهایشان پاسخ لازم دهیم این جریان وقتی می تواند مفیدباشدکه مداوم  بوده ودر وجود همگان نهادینه شود .

وی با بیان اینکه فضاهای مجازی همه اقشار از سنین مختلف را تحت تاثیر خود قرار داده است، افزود: دنیای بچه های نسل امروز دنیای سکوت است در حالیکه کودکان به هم بازی و ارتباط با اطرافیان خود نیاز مبرم دارند.

بخشوده  یادآور شد : آینده در واقع از آن کودکان و نوجوانان است و شیوه های تربیتی اطرافیان در شخصیت آنها تاثیر مستقیم دارد و بچه ها باید در همان سنین کودکی افرادی مسئولیت پذیر، دقیق، حساس به مسائل، کنجکاو، خلاق، باهوش و البته شاد و سالم تربیت شوند.

لازم به ذکر است ،ثبت نام کودکان 6 تا 17 سال در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در هفته ملی کودک رایگان است

 

14 تا 20مهرماه هر سال به نام هفته ملی کودک نامگذاری شده و آینده را باید ساخت شعار امسال این هفته است.
./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار