استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان ، استاندار سمنان گفت: خیران و نیکوکاران برای جمع آوری بخاری های نفتی و نوسازی سامانه های گرمایشی در مدارس، از طریق پویش «همه برپا»، تلاش کنند.
کد خبر: ۷۰۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ 10 January 2019
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان ، علیرضا آشناگر با عضویت در پویش «همه برپا، کلاس گرم، مدرسه امن» برای استانداردسازی سامانه های گرمایشی مدارس استان سمنان با مشارکت خیران در دفتر استانداری سمنان، افزود: امسال بیش از ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای نوسازی سامانه های گرمایشی مدارس استان تخصیص یافت.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد: افزایش ایمنی در مدارس سمنان در اولویت دستگاه های مربوط قرار دارد و رفع مشکلات زیرساختی برای افزایش کیفیت خدمات رسانی به دانش آموزان استان در اولویت است.
استاندارسمنان اضافه کرد: خدمت رسانی به اقشار مردم به خصوص دانش آموزان از اولویت های کاری مسئولان در نظام جمهوری اسلامی است و نوسازی مدارس فرسوده و تخریبی با سرعت رشد قابل توجهی در استان درحال انجام است.

آشناگر تصریح کرد: خیران مدرسه ساز همواره در امر تعلیم و تربیت با ساخت مدارس در تلاش هستند و این بار در فصل زمستان این اشخاص فرهیخته برای نوسازی سامانه های گرمایشی مدارس استان گام بردارند.

استاندارسمنان ادامه داد: خیران مدرسه ساز همواره در کمک به تجهیز و توسعه مدارس در کیفیت آموزش در کشور تلاش کردند و آحاد مردم و مسئولان قدردان زحمات این قشر دلسوز هستند.
در این نشست سعید هژبری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان گزارشی از وضعیت مدارس و اعتبارهای هزینه شده در بخش های مختلف برای نوسازی مدارس استان ارایه کرد.
در ۲۰ مدرسه استان سمنان بخاری نفتی وجود دارد و در سال جاری قرارداد بازسازی سامانه های گرمایشی ۱۵ مدرسه و خرید ۹۰ بخاری هوشمند با پیمانکار منعقد شده است.
در یک هزار و ۹۶ کلاس درس استان سمنان بخاری گازی وجود دارد و اولویت اساسی در بازسازی سامانه های گرمایشی مدارس استان سمنان جمع آوری بخاری نفتی است.
در استان سمنان ۷۹۳ فضای آموزشی، پنج هزار و پنج کلاس درس به مساحت۶۵۳ هزار و ۹۳۴ متر مربع وجود دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار