کد خبر: ۷۰۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲ 12 January 2019
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محسن فدایی باش روز شنبه گفت: بخش تئاتر خیابانی اولین هفته قرآن و عترت استان سمنان به این شهرستان واگذار شده بود که در اجرای آن و پس از انتشار فراخوان، ١٠ نمایش به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
وی گفت: این بخش روز پنجشنبه با اجرای نمایش های برتر در ١٠ نقطه شهر آرادان از جمله بازار و ... با حضور معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد و مورد استقبال شهروندان آرادانی قرار گرفت.
فدایی باش ادامه داد: در این برنامه نمایش اسم شب به کارگردانی علی نوروزیان از سمنان، مجلس شمرکشی از روح الله صفا از سرخه، پرتو عشق به کارگردانی پدرام خویی از مهدیشهر، گلهای داودی از پدرام خویی از مهدیشهر و فرکانس از سناتور حسینی از شهرستان آرادان در این شهر اجرا شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان یادآور شد: هیات داوران این جشنواره شش اثر را برای اجرا انتخاب کرده بود که نمایش قصاص از مبینا پناهنده از سمنان در روز اجرا غایب بود.
برنامه های اولین هفته قرآن و عترت در قالب ١٦ رشته فرهنگی هنری به میزبانی شهرستانهای استان سمنان و با همکاری انجمن ها و موسسات فرهنگی هنری در نقاط مختلف این استان در حال برگزاری است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار