سرپرست اداره کل روابط،عمومی استانداری مازندران اعلام کرد؛
سرپرست اداره کل روابط،عمومی استانداری مازندران گفت ؛ امسال باشکوه ترین جشن مردمی انقلاب اسلامی را درسراسر مازندران خواهیم داشت
کد خبر: ۷۱۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ 02 February 2019

عباس مهدوی سرپرست اداره کل روابط،عمومی استانداری مازندران اظهار کرد سال های گذشته وقتی سالروز پیروزی انقلاب فرا می رسید همه دست به کار می شدند تا در این جشن استقلال سهمی داشته باشند.
وی تصریح کرد؛ روزنامه های دیواری،تزییناتی که با روزنامه و کاغذهای رنگی درست می کردیم،نمایش ها وجنگ هایی که لبخند را به مردم هدیه می کردو در مدارس و مساجد اجرا می شد و....نوستالژی های دوست داشتنی هستند که در جلسات اداری برنامه ریزی نمی شد و مردم بدان معنا و مفهوم می بخشیدند.

مهدوی بیان کرد؛ رویکرد مردمی جشن های سالگرد پیروزی انقلاب در سالیان اخیر دستخوش برخی آسیب ها شد و بیشتر از آن که در کانون های مردمی رقم بخورد در پشت میز مسئولان طراحی و مدیریت شد.

سرپرست روابط،عمومی اداره کل استانداری مازندران خاطرنشان کرد: هنوز هم می توان حال و هوای جشن های گذشته را به این روزها تزریق کرد و رویدادهایی را رقم زد که مردم میزبان واقعی آن هستند.

وی افزود استاندار مازندران در مدت کوتاه حضور خود همواره بر بهره گیری از ظرفیت های مردمی و سازمان های مردم نهاد در تمامی امور تاکید داشته است.
این فعال رسانه ایی گفت ؛ حرکت مشعل انقلاب در شهرهای مازندران ،کاشت هزاران اصله نهال با حضور مردم و برپایی جشن های باشکوه ،از جمله برنامه های استاندار مازندران برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است که اساس و پایه تحقق مطلوب آن مردم به شمار می آیند.

مهدوی همچنین درادامه تاکید کرد ؛ بزرگداشت ۱۲ بهمن ماه و آغاز جشن های دهه فجر با اجتماع بزرگ مردم مرکز استان و پیاده روی خانوادگی همراه شد که نسبت به سالهای گذشته که در سالن های همایش برپا می شد،یک اتفاق ارزنده و امید بخش محسوب می شود.
حضور خانوادگی و فرهنگی در چهل سالگی انقلاب و پخش ملی این مراسم باشکوه، مازندران و ساری را در کانون نگاه های ملی و بین المللی قرار داد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار