اولین خانه محله درمنطقه جمشید آباد با حضور معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در شهرستان خوی افتتاح شد.
کد خبر: ۷۱۱۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸ 03 February 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی
امروز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه ۹۷ در سومین روز ازدهه مبارک فجر اولین خانه محله در منطقه جمشید آباد خوی با حضور معاون عمرانی استانداری و مسئولان شهرستانی وبا حضور مردم فهیم و فرهنگ دوست خوی به بهره برداری رسید.

مجید مقدم رئیس شورای اسلامی شهر خوی در مراسم افتتاح این خانه بعداز عرض تسلیت بمناسبت ایام شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا ( س ) و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : در راستای مدیریت نوین شهری و تحقق مدیریت مشارکتی و محله محور " اولین سرای محله به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر خوی و با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی در شهرستان خوی آغاز به کار کرد .

وی افزود : این سرای محله در خیابان بعثت از منطقه کم برخوردار جمشیدآباد و ملاباغی شهر خوی جهت اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی، در سه طبقه با اعتبار بالغ بر 5800 میلیون ریال در مساحت 525 متر مربع احداث گردیده است.
 دکتر مقدم کاهش آسیبهای اجتماعی، ارتقای فرهنگ و حقوق شهروندی، رسیدگی بیشتر به مشکلات شهروندان، سبک زندگی بهتر و مشاوره خانواده را از مهمترین اهداف تاسیس خانه محله برشمرد و خاطرنشان کرد : یکی از اهداف راه اندازی سرای محلات واگذاری امور اجرایی هر محله به ساکنان همان محل و بهره گیری از فارغ التحصیلان و جوانان عزیز در این مجموعه است .

خبرنگار : یحیی آقاپور خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار