کد خبر: ۷۱۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ 25 February 2019

علیرضا مصلحی | بی قانون

به سوالات زیر پاسخ دهید و برنده یک عدد کامپیوتر مکینتاش (تولید شده در ۴۰ و چند سال) قبل شوید.

تابناک: توضیحات شریعتمداری درباره کامپیوتر اپل دفترش: «سیستم کامپیوتری کیهان از ۴۰ و چند سال قبل یعنی قبل از انقلاب مکینتاش بوده است»
با یک سرچ ساده در اینترنت متوجه می‌شویم که زمان رونمایی از کامپیوتر مکینتاش در آمریکا سال ۱۹۸۴ یعنی ۳۵ سال پیش بوده‌است. (حالا به اینکه چند سال بعد وارد ایران شده‌است کاری نداریم)
به نظر شما علت این اختلاف چیست؟

الف) چشم دولت روشن که هنوز کل اینترنت را فیلتر نکرده است. چقدر دلسوزان کشور فریاد بزنند در اینترنت اطلاعاتی وجود دارد که بنیان خانواده را هدف گرفته است. یک نگاهی به آمار طلاق بیندازید بی‌وجدان‌ها!
ب) استیو جابز، این عنصر خودفروخته، تحت تاثیر القائات رسانه‌های غربی ادعا می‌کند که ۳۵ سال پیش از مکینتاش رونمایی کرده ‌است؛ در حالی که بر اساس اسناد و مدارک مستحکم و غیرقابل انکار زمان رونمایی از این کامپیوتر حداقل به ۲۰۰-۳۰۰ سال پیش برمی‌گردد.
ج) به جای پرداختن به این مسائل و خوش رقصی برای اربابان غربی‌تان به فکر دسته گل برجام باشید که آقایان به آب دادند و کشور را به این حال و روز انداختند. همه می‌دانند که ما قبل از برجام سويیس بودیم، الان به لطف مدعیان اصلاحات، اعتدالیون و سازندگی سوسیس هم نیستیم.
د) همین که نشریه‌ای به نام «بی‌قانون» در این مورد صحبت می‌کند دلیلی روشن بر حقانیت آقای شریعتمداری است.‌ شما از اسم‌تان معلوم است که چه کاره‌اید. مگر قانون مسخره شماست که قبل از آن «بی» می‌گذارید. دهان کجی به قانون چه مفهومی دارد؟ می‌خواهید مردم را به چه چیزی تشویق کنید؟ فکر کردید ما هم مثل خودتان خریم؟

‏کیهان: «شنیده‌ایم مردم به نقشه راه دولت، حداکثر نمره ۷ داده‌اند!» به نظر شما کیهان به چه صورت نمره مردم به نقشه راه دولت را محاسبه کرده‌است؟

الف) با کامپیوتر اپل مدیر مسئول روزنامه کیهان
ب) با کامپیوتر مکینتاش (تولید شده در ۴۰ و چند سال)
ج) بر اساس صدها سند غیرقابل انکار
د) خفه شو بی‌قانون!

وزیر صنعت: «یقینا قیمت خودرو پایین می‌آید.»
به نظر شما قیمت خودرو در روزهای آینده چه تغییری خواهد کرد؟

الف) با توجه به تاکید وزارت محترم صنعت بر کاهش قیمت خودرو و تدبیر مسئولان به زودی شاهد شکست قیمت‌های کاذب و کاهش ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومانی قیمت انواع خودرو خواهیم بود. مردم نگران نباشند.
ب) یقینا قیمت خودرو پایین می‌آید منتها یک سری آپشن مانند سپر جلو، سپر عقب و گل‌گیر سمت شاگرد از خودروها حذف خواهد شد که در همه دنیا امری طبیعی است.
ج) مسئولان باید دقت کنند که این همه ارزانی در کشور در دراز مدت ممکن است منجر به افزایش قاچاق و ضربه به اقتصاد کشور شود لذا از همین تریبون درخواست می‌کنیم که برای دفاع از منافع مردم تا آنجا که می‌توانید قیمت‌ها را بالا ببرید. مردم حمایت می‌کنند. مردم به افزایش قیمت‌ها دل بسته‌اند. ناامیدشان نکنید.
د) یقینا قیمت خودرو پایین می‌آید. اما به کوری چشم بدخواهان با یک دورخیز مناسب به سمت ثبت رکوردی بالاتر پیش خواهد رفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار