امام جمعه پیرانشهر گفت: مردم در چهارشنبه آخر سال از انفجار ترقه و مواد آتش‌زا جلوگیری کرده و با سر و صدای خود سبب ناراحتی و اذیت همسایگان نشوند چون برخی مواد، آتش‌زا و صوتی بوده و بیماران را اذیت می‌کند .
کد خبر: ۷۲۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶ 08 March 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ماموستا مصطفی محمودی امروز در آیین نماز جمعه پیرانشهر با اشاره به روز 17 اسفند سالروز بمباران پیرانشهر توسط صدام جنایتکار اظهار کرد: صدام در چنین روزی 50 نقطه شهر را مورد حمله قرار داد و بسیاری از مردم بیگناه کشته یا زخمی شدند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه، اروپا و آمریکا و سازمان‌های بین‌المللی مانع صدام نشدند و این برخلاف حقوق بین‌المللی بود در حالی که اگر جمهوری اسلامی ایران به این کار دست می‌زد، موجی از اعتراضات را در پی داشت.

امام جمعه پیرانشهر در ادامه با اشاره به 22 اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف رسیدگی به خانواده شهدا و رفع مشکلات آنها تشکیل و خوشبختانه تاکنون عملکرد مناسبی داشته است.

وی در ادامه با اشاره به نزدیکی به چهارشنبه آخر سال بیان کرد: به جوانان توصیه می‌شود که از انفجار ترقه و مواد آتش‌زا جلوگیری کرده و با سر و صدای خود سبب ناراحتی و اذیت همسایگان نشوند چون برخی مواد، آتش‌زا و صوتی بوده و بیماران را اذیت می‌کند و حتی احتمال سکته در بیماران وجود دارد.

محمودی اظهار کرد: متاسفانه در سالیان گذشته شاهد کشته و زخمی شدن عده فراوانی از هم وطنان خود بوده و جوانان باید شادی‌های خود را در چهارچوب انجام بدهند و علاوه بر آن، نباید با آتش زدن لاستیک‌ها سبب آلودگی هوا شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار